(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTSİN BU ZULÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTSİN BU ZULÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Taşlara kazılan aşkımız nerde Ceylan bakışların ilaçtı derde Muhtaç ettin beni ele namerde Hala taze aşkım olduğu yerde
Nice yüreğin yarasına dokunmuştur bu sitemkâr dizeler eminim. kıymet bilmeyenle verilen sevgiye yazık diyorum kendi adıma.çok duygulu güzel dizeler tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum değerli dosat yürek.saygımla.
Hoş sefa getirdin değerli kardeşim, güzel yorumun ve ayırdığın kıymetli zamanın için teşekkür ederim. Yeni şiirlerde buluşmak dileği ile saygı bizden gelsin esen kalın.
Hoş geldiniz değerli üstadım zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Güzel yorumunuzla değer kattınız, ziyaretinizle onurlandırdınız esenlikler dilerim.
Hoş geldiniz üstadım zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Güzel yorumunuzla değer kattınız okuyan gözler yorumlayan elleriniz dert görmesin esenlikler dilerim.
Geçmiyor seneler günler yıl gibi Uğrunda öldüğüm sanki el gibi Gözyaşlarım dinmez akar sel gibi Konuşamaz oldum dilsizler gibi Bu güzel şiirinizi yürekten kutlarım.... Saygılarımla
Hoş geldin Hemşerim, zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Güzel yorumunuzla değer kattınız, cesaretlendiren yorumunla onurlandırdın. Saygı ve selamlar.
Taşlara kazılan aşkımız nerde
Ceylan bakışların ilaçtı derde
Muhtaç ettin beni ele namerde
Hala taze aşkım olduğu yerde
Nice yüreğin yarasına dokunmuştur bu sitemkâr dizeler eminim. kıymet bilmeyenle verilen sevgiye yazık diyorum kendi adıma.çok duygulu güzel dizeler tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum değerli dosat yürek.saygımla.