(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE DEYİM ÜSTÂD! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE DEYİM ÜSTÂD! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhterem Üstadım, İlginiz için kalbî teşekkürlerimle beraber sıhhat ve selâmet dileklerimi iletiyorum. Mübarek Kadir Gecesinden en güzel şekilde istifade etmenizi niyaz ediyorum.
Yorumuyla mündemiç, lafız ve ruh bütünlüğünü haiz olan, akıcı, vurguları güçlü ve okuyanı irşat eden, düşündüren ve yoğun duygu seline gark eden nefis çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için kalbi tebrik, teşekkür ve selamlarımı arz ederim, hocam.
Şiirin yazıldığı günden bugüne 18 ay geçmiş. O gün gördüklerim ne ise, bugün yaşadıklarım aynı. Bundan sonra da daha kötüleşerek gidecek gibi. Sonumuz hayrola diyor, güzel yorumlarınız için kalbî teşekkürlerimi iletiyor, muhabbetle selâmlıyorum Seçil Hocam.
Bize düşen ortaya sermek... muhataba düşen de sayfadan dermek... Herkes üzerine düşeni yaparsa ortada bir problem kalmaz değil mi kardeşim. Selâmet diliyorum.
Nasreddin Hoca Merhum'un yaptığı gibi yapıp, balığın kuyruğunu kokluyoruz artık... Başı zaten koktu da kuyruğuna da ulaştı mı diye bakıyoruz... Sonumuz hayrola..
kaleminizi kutluyorum
selamlar