(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAŞTIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAŞTIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfama geleni haneme gelmiş kabul ederek mutlaka ilgilenirdim amma bu sefer aradan uzun zaman geçmesine rağmen sanki gelen misafiri görmezden gelmişim gibi olmuş.
Gecikmeli cevabımdan dolayı bağışlamanızı rica ediyor, sıhhat ve selâmet dileklerimi iletiyorum.
Sayfama geleni haneme gelmiş kabul ederek mutlaka ilgilenirdim amma bu sefer aradan uzun zaman geçmesine rağmen sanki gelen misafiri görmezden gelmişim gibi olmuş.
Gecikmeli cevabımdan dolayı bağışlamanızı rica ediyor, sıhhat ve selâmet dileklerimi iletiyorum.
Sayfama gelen misafiri haneme gelmiş kabul ederek mutlaka ilgilenirdim amma bu sefer aradan uzun zaman geçmesine rağmen sanki gelen misafiri görmezden gelmişim gibi olmuş.
Gecikmeli cevabımdan dolayı bağışlamanızı rica ediyor, sıhhat ve selâmet dileklerimi iletiyorum.
Sayfama gelen misafiri haneme gelmiş kabul ederek mutlaka ilgilenirdim amma bu sefer aradan uzun zaman geçmesine rağmen sanki gelen misafiri görmezden gelmişim gibi olmuş. Gecikmeli cevabımdan dolayı bağışlamanızı rica ediyor, sıhhat ve selâmet dileklerimi iletiyorum. Sağlıcakla.. Muhabbetle..
Kurtuluşumuz kuva-yı milliye ruhuyla tesanüd içinde olmamızdadır. Elbet aklın yolu birdir ve Allah necip milletimizi ve yüce devletimizi her menfiyetten esirgeyecektir, inşallah! Yürekten tebrik, teşekkür ve selamlarımı arz ederim, değerli meslektaşım.
O tesanüdü bozmak için yüzyılı aşkın zamandır çalışan şer güçler maalesef gayretlerinin karşılığını görüyorlar Seçil Hocam. Bizler ise atâlet içindeyiz.Maalesef.. Sonumuz hayrola..
Türk Milletini şaşkınlıktan kurtaracak şey öncelikle doğru bilgilendirme olmalı benim zannımca Osman Bey Kardeşim. Bilgi kirliliği yaşıyoruz. Kimin; neyi, niçin söylediğini artık bilemez hale geldik. Sonumuz hayrola..
Bir defa bünyeye kurt girmeye görsün. Fitne kardeşi kardeşe yedirir. İblisin zincirlendiği bu ayda tüm küslüklerin sona ermesi dileğimle. Hayırlı iftarlar Mustafa Hocam. Selam ve saygılarımla.
İçinde bulunduğumuz zamanı en iyi şekilde değerlendirebilmeyi Mevlâm cümlemize nasip eyleye İsmail Hocam. Millet olarak sonumuz pek iyi görünmüyor. Nemelâzımcılık ve inancımızı inandığımız gibi yaşamamanın sonucunda bugünlere geldik.İmanımızı kavi kılmanın zamanı geçmeden başarabilsek.. Sonumuz hayrola..
Olumsuz gidişe dur diyebilmenin yolu doğru bilgilendirilme ve doğru yönlendirilmeye bağlı Hülvani Bey Kardeşim. Günümüzde ise maalesef bilgi kirliliği içinde insanlarımız kime ve neye inanacaklarını şaşırmış durumdalar. "Tek Rehber" maalesef unutturuldu. Sonumuz hayrola...
Halil Bey Kardeşim, Her zamankinden daha fazla birlik ve beraberliği ihtiyacımız olan günleri yaşıyoruz. Topsuz, tüfeksiz sürdürülen topyekûn bir savaşın içindeyiz. Sonumuz hayrola...
GÜZELDİ ESER
ALLAHA EMANET OLASIN,SAĞLICAKLA KALASIN