çiçekler... anne kokulu tenden geçen türküler bardağımda titrek ellerin avlusunda sımsıkı tüm hâtıralar tâze lavaş kıvamında mumdan bir hüzün havuzunda karanlığa saklanan yüzün yansımasında gömülü çiçekler canlı çiçekler tâzeleniyor anneler ölümlü!
hiç anlatamadım aslında hiç kurumadı ıslaklık hep yağmur hep o buhur sence neden boğazımdaki çeltik tarlası tanrım neden ağlamaklı sorgularım neden bu garez bağlama hakkım ne zaman tükenir ne zaman terkeder kulaklarımı "bu bahar da ölmedim anne" aksanlı o Muradî yılgınlık o yetim sancı!
tamam! zengin bir tebessüm bağlayayım yine hayırla andığım anlara ve anlayamadığım tüm hayırlara bende kalsın bonkörlük hadi kanayım, medet umayım ölümden bir kere daha çiçekler haram olsun tamam hiç elime almayayım tamam hiç koklamayayım avuçlarımı-anacığımı!..
kırgın değilim aslında biraz sitem bu sadece al ağacın öykünen acı meyvesi pazarda boş file sana ne desem nâfile ne versem doymazsın ben sana cennet bıraktım alacağın olsun Ankara!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çiçekler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çiçekler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırgın değilim aslında biraz sitem bu sadece al ağacın öykünen acı meyvesi pazarda boş file sana ne desem nâfile ne versem doymazsın ben sana cennet bıraktım alacağın olsun Ankara!..
Saygıdeğer üstadım yüreğinize sağlık güzel bir şiir daim saygımla....
Ankara acılı- yüreğiniz var olsun...