(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PİNOKYO şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PİNOKYO şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) heheh. teşekkür ederim şairem. onur verdiniz gönül sayfama. zişan için de teşekkürler gerçekten onun da tatlı mı tatlı bir sesi var burada sizin gibi sesleri duymak beni öylesine mutlu ediyor ki. hepinizden bir şiir dinleyesim geliyor ve çoğu kez nedensiz çalıyorum gönül sayfalarınızı.. sizleri dinlemek güzel..
Gerek şiir gerekse yorum harikulaydi. Duygu yüklüydü, çok etkilendim. Kutlarım nadide dizelerinizi ve yorumlayan zisan karamazi hanımı. Saygılarımla efendim.
İsme bakmadım hiç, şu an Leyla gibiyim de.:) Sen okuyorsun sandımdı. Düzelttim. Çok rahat ve doğal okumuş. Çok iyiydi. Senin de kurgun çok hoştu. Güzelsiniz ikiniz de.:)
çok teşekkür ederim ablacım senden bu sözleri duymak beni çok mutlu etti. Gerçekten zişan şairem çok güzel seslendirdi pinokyo ya can verdi adeta buğulu tatlı bir sesi var sizin gibi ablam :)
Sayfaya girer girmez o güzel müziğin ve şiire tam anlamı ile oturmuş seslendirmenin ardında sen...sen ve hep sen diyen enfes bir şiirdi. En içten duygularımla kutlarım.
Bir başka sevdim bu şiiri Bir b'aşka buldum kelimlerin anlamını sürüp giderken hayat parmak uçlarımda Bir yanım pinokyoda kaldı bir yanım şiirin ahenginde yağmurda yağmur bu ıslaklık neden.
sorsan hiç birşeyin anlamı yoktu yokluğunda. ah pinokyo ne güzelsin sen...
___________________________________Yazan yüreğin hiç susmasın bence o pinokyo çok şanslı oldu bu kadar harika dizeleri bir araya gelmesine neden olman onu onurlandırdı yüreğin hiç susmasın her dem saygı ile ...
Deniz Pınar tarafından 9/5/2013 9:51:37 PM zamanında düzenlenmiştir.