(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANKISIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANKISIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sağda imge ışık zift elemi karabasan gecesi solda bir yanım hep karanlık doğmayacak o güneş bilirim hiç aydınlık…..........................ne güzel sözler buluyorsunuz . tebrikler efendim
Yorumu şiir gibi olursa Şükran Hanımın,şiirleri de şiir gibidir herhalde diyerek,yazdıklarını okudum,Harika bir anlatım var,Teşekkür ediyorum,saygılar.
yarım notayı çalar şimdi ufkum yokluğa yüz tutmuş mavi devşirme acıyla tümlenip teklenir esrikliğim papirüs çağından kalma gibi bach notalı bir rüya
düş üşümesi sahra buz dağında lâv özü yetimin hasret sıcağı
ŞÜKRAN HANIM MERHABALAR ; TESCİLLENMİŞ BİR KALEMDEN GERÇEKTEN HARİKA DİZELERDİ..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
düş üşümesi sahra buz dağında lâv özü yetimin hasret sıcağı
Ben burada konakladim. Soguk memleketten bir gidim siir sicagina kacmak istedi canim bu aksam... :) Guzel siirdi, anlatim yuz goz etti kendiyle yuregimi.. Sevgimle..
Sevgili gözlerin dönüp duruyor Yaşlı gözlerimin perdesinin gerisinde Hayallerip pısırıklaşmış sinmelerde Yürüdükçe yürüyorum...... Ağırlaştıkça ağırlaşıyorum ... Tanımadığım sokakların sesliğinde Tepemde bir sokak lambası, Yalnızlığımı teşhir edercesine.. Hüsranlarım ağır gelmiş ceblerime. Hüzünlerim dökülmüş soğuk yerelere.. Gece meyhanecilerinin gözleri üzerimde. Hepsi çoktan vakıf olmuş hikayemize Bir şaşkınlık bir merhamet... Dökülüveriyor hepsinin dilinde... Susuyorum yürüyorum bakmadan ardıma. Yürüyorum sürgün ettiğin bu yollarda.. Seni aldım sol yanıma, Kendimi feda ettim senin savaşına. Gizlenmek için çabalıyorum gecelerin tenhasına Bilirim sebepsiz deyil aramalarım sormalarım. Acına dayanacak gücüm kalmadı bağrımda. Diyorum varamasamda ölürüm ya yolunda, Ölürüm tutsak yaşamaktansa .. Ölürüm beyazdan daha beyaz ... Sen sevdamın uğrunda (.....) .............yoruma değer bulduğum gönül dostuna saygılarımla...........
düş üşümesi sahra buz dağında lâv özü yetimin hasret sıcağı
Sevda-aşk-sevmek adı her ne şekilde olursa olsun özlemek... sevgiyi özlemek hemde yetimin hasret sıcağı kadar... Milenyum dedikleri hani şu yüzyılda bilgi herşeyin üstünde yaa anında bilgiye ulaşıyorsunuz ve buna göre üretiliyor tüketmeye hazır teknoloji ve bu teknolejinin içinde boğulan yalnızlaşan kimsesizleşen insan... Çok kolay kurulan sevgiler bir günlük hatta saatlik süren adına sevgi denilen dostluklar ya içinde ki o gerçek sevgi nerede.. Hani içimizi ısıtan bir bardak çayın keyfi bir dostun sohbetiyle... kırk yıl hatrı var denilip içilen kahveler... Milenyum ışıttı belki caddeleri sokakları kat kat avm leri teknolojileriyle ama bizlerin bir yanını karanlık bıraktı ve güneşe hasret bıraktı büyük katlı beton yığınlarının içinde ki yalnızlıklar...Yankılarını duyuyorum hissediyorum çığlıkların... uzatmak istiyorum şiire yüreğimi ve şairin yüreğinden öplmek istiyorum kanaviçe gibi işlerken şiiri sererken güzellikleri... yüreğinize sağlık ışığınız daim olsun.. sevgim saygımla..
Ve parantezin içinde kalan yankıdır sallanan sadece...Yankısızdır yaşam sonsuz noktasız cümlelerde...Şükran hocam manidardı dizeler çok tebrikler saygı ve sevgilerimle şairem...
"bir yanım hep karanlık doğmayacak o güneş bilirim hiç aydınlık…"
O karanlıktır ki içinde bir karabasan, solmuş ruhun ölüm çiçeği, son nefeste bile canlı... Yankısı duyulmaz sessiz çığlıkların, dalgalanır gecede buhran gibi sözler... Öyle bir lâv, öyle bir ateş...
Şiir beni götürdü kendi ıssızlığıma, kutluyorum şairemi, sevgimle...