Okuduğunuz şiir 29.6.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
KARANLIĞIN SESİ
Kendi karanlığına yarasa herkes Uçtuğu göğe ilintisiz yabancı
Az önce geldim Ellerim ayna bulaşığı Boyadım boydan boya bir soyunuşu Görsün diye kanatları İliklerinde fokurdayan ihanet Göz kırptı önce yırtıldığı yerden Gördük İblisin dili yalarken damarı
Suya gömmek neye yarar gözleri Dibi çamur terler Dibi Lilith yuvası
Zulmeti, kara büyü içine işlemezliği Uçuruma sarkaç us uykusu Meczup lehçeli bilinç sallanır ahrazda
Kendi karanlığına yarasa herkes Kendi ışığına âmâ Nedenden nedene yürür karanlık Nedensiz ilk nedene oysa Yadsınmaz ışık her yerde im Güneş körü Leyl gece körü İki uç arası yetmez ömür Durup durup yürüme ihtilâline
Olmalı bir geçit alaca sesli Işık pıhtılaşmadan Ulaşılmayan suskun derman Deccal çarmıhlamadan daha Yeşillenen kızıl güneş inadında Fecir eşikli Ağartma kapılı geçtiğimiz…
Şükran AY
Şiirimi günün şiiri olarak seçen saygıdeğer kurul üyelerine yine yorumlarıyla, eleştirileriyle, beğenileriyle, puanlarıyla, desteğini esirgemeyen değerli şair dostlarıma kalbi teşekkürlerimle birlikte saygı yüklü şükranlarımı arz ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIĞIN SESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIĞIN SESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anlam dolu ne güzel cinas ve şairine özgü dizeler tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız Şükran dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Ne güzel ifade etmissiniz duyguları,yüreğiniz çağlamış yine kalem yazmış,yürek sesinizi tebrik ediyorum.kaleminiz daim,gönlünüz huzur,Canınız canan la dolsun.
Ben bu şiiri asıldığında görmüş ve günün şiiri demiştim; ara ara uğradığım usta sayfaları arasındarı sayfanız, yorumla iz bırakmasam da bu böyledir ve bence şiirle uğraşanların da bu sayfaya sıkça uğramasında büyük faydalar var... Derin bir felsefesi ve nitelikli anlatımı vardı şiirinizin... Saygılarımı bıraktım...
Kalem imlasız okunuyorsa /kızacak mutlaka birileri şimdi bu dediğime ya, olsun; / yazan, durağını, anlamını kekeletmeden iletiyorsa okura yazan diline hakimdir. Ki dil dediğim düşün yeteneği... Aklımızca kıvranır kelimelerin güzergahlarında.. Kendini bilmeyen tabiatı okuyamaz, iletisiydi benim şiirden aldığım en güçlü mesaj. Bilmeyen göremez, görmeyen anlamaz, anlamayan sevemez... Uzun bir halkaydı velhasıl.
Kaleminize beğnim ve tebriklerimle şair. Dost selamım ve saygım ile...
canım benim şiirlerinin zaten müdavimiyim ama ben muzurluk yapcam :)))
hani okumayı söken çocuklara takarlar ya kırmızı kurdaleyi takmayanlar azimlidir onlarda ister :))) ne zaman kırmızı kurdale görsem aklıma hep o çocuklar geliyor:))))
güne fazlasıyla yakışmış şiirin bende sana kocaman bir nazar boncuğu takayım ki kıskananlar olursa ((( benim gibi )))) nazar değmesin o güzel yüreğine kalemine sevgilerimle...kutluyorum...
Hayatı değer kılan en önemli kavramdır direnmek..ve mutlaka yeşertmek lazım geliyor umudu..herşeyin sonu felah ve feraha gebedir mutlaka..nefis bir şiirdi..
Kendisine en yabancı canlılardan biri de biz insanlarız sanırım. Çok sosyal olmakla övünenlerimiz kendisini asla tanımayanlarımız olabiliyor bazen..
Zihnimizi, dünyamızı, bakışlarımızı dış dünya o kadar çok meşgul ediyor ki, kendi içimize yönelip, kendimizle gözgöze gelme imkanımız, zamanımız; cesaretimiz dahi kalmıyor..yoruluyoruz başkalarıyla..
Şiir bu noktada basit bir şey söylüyor bize; basit ve erdemli ve önemli.. Kendinizi sorgulayın..Kendinizi tanıyın. Benim anladığım..
Şiirin anlattığı; karanlık şeyler aydınlık şeylerden daha önemlidir; nihilizm koktu sanki..ama aklıma geldi :)
Hem hece hem de serbest şiirde çok başarılı şiirlere imza atan nadir şairlerimizden Şükran Hanım..şiire gösterdiği emek her zaman takdire şayan.. ki emek hiçbir zaman zayi olmaz...
Bu arada uzun zamandır hece yazmadığınızı görüyorum..heceseverleri de mahrum bırakmayın diyorum...saygılarımla...
Sadece şiirleriyle değil, duruşuyla, şair kimliğiyle de bu sayfaya yakışan bir isim Şükran Ay...İyi ki varsınız değerli şair, ve iyi ki yazıyorsunuz...tüm sevgimle selamlıyorum güzel yüreğinizi ve şiirinizi...daha nicelerine...
Serbest dizelerin yetkin kalemi sevgili şairemi ,güne hakkıyla oturan yürek sesini candan tebrik ediyor var olan başarılarının devamını kalben diliyorum ,selam sevgimle.
Ruhlardaki karanlığın sesi dizelerde kendinize has özgün tarzınız ve usta kaleminiz ile harika bir anlatımdı. Ölümün yankısı yaşamı her zaman tırmalamalı... Şairem kaleminiz ışık ile kalsın Var olun sevgilerimle efendim...
evet kendi yazgısına kör insanoğlu bazen duyulmak istenenlerde duyulmaz çünkü içinde bizi acıtan imler vardır.İnsanoğlu doymazsa hayatın nimetlerine birde dilinde fakir edebiyatı yapar,irdelemek lazım hayatın gelgitlerini sofistiğini sende öyle yapıyorsun şiirlerin hep ona özgün dilin sağlam kelime dağarcığın iyi o yüzden seviyorum şiirlerini,yüreğini ve limitleri zorlamanı,sevgilerimle...
kutluyorum başarınızı..