(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İkna Et şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İkna Et şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalanlardan bıkmışlık bu kadar güzel anlatılır. Yine de söz hakkı var sevgiliye ve sevdaya. İkna et....edebilirsen. sen i sonuna kadar dinleyeceğim vaadi ne güzel bir söylem ve vaad....
Yine bütünüyle güzel bir sevda şiiri daha sunmuş Gülşen Polat. Şiirin finali de çok harika. İşte düzeyli sevdanın manifestosu sanki. O kadar doğru, o kadar gerçekçi dobraca yaşanması gereken sevgilerin, ön yargısız yansıması. Kutluyorum Gülşen şairimizi, saygım ve çokça tebriklerimle. Kemal Polat
Hadi canan Dök içindekileri Riyadan Ve Yalandan uzak Önce Sözlerinle Sonra Gözlerinle ikna et
Çok güzel bir istek, insan sözleri ile yalan söyleyebilir ama gözleri ile asla yalan konuşamaz yakayı ele verir. Zevkti bu güzel şiiri okumak saygı ve selamlarımla.
''Umudun ne eli var Ne de ayağı Onu büyütüp Yürüten beyin sende Öyleyse ona sarıl Büyümesine izin ver Buna gücün yeter''
Bu kadar kolay imiş hayatın gerçeğini tarif etmek işte. Aramak-taramak, sözlük karıştırmak, derin derin düşüncelere dalmak, edebiyat sanatının yorgun sokaklarında bir aşağıya, bir yukarıya koşuşturup durmak gerekmiyormuş meğer. İşte, şairim, bir çırpıda bağlamış sözü. Ümidi yaşatmayı bilmeli insan.
Hadi canan Dök içindekileri Riyadan Ve Yalandan uzak Önce Sözlerinle Sonra Gözlerinle ikna et''
Sevginin, saf, masum resmi. Bu kadar basit iş işte. Yormaya ne gerek var akılı, gönlü... Sözler ve gözler var ya.. Hele de gözler...