(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ali'ye// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ali'ye// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz, Ali'yiz hepimiz o gerçek dünyada, biz yalan olanında köz düşmüş yüreğimizde, Ali bizim canımız Ali'nin vurulduğu yerden dökülüyor kanımız bu hüznü kaldıramaz her yürek diline, yüreğine sağlık şairim ömrüne bereket
günümüz sorumsuzluğu ve faşizanlığını yiğit bir ölümün ardından sessizce haykırmışsın.uzun zamandır ilgilenmiyordum siteyle.iyiki bakınmışım.teşekkür ederim sorumluluk duyguna.
saygı sevgimle.
cemil melih akdağ.
bu arada afiyet olsun.meret resimde de olsa başka bir hoş.)
Öldün/öldürüldün Pis bir yarınsızlık sapağında ...... Benim için bu dizeler yeterli ustam... Ali'nin uğradığı son büyüklerimizi "Dicle'deki köprüden düşen keçinin" öyküsünü anlatan ama insanlara kıymakta sakınca görmeyen büyüklerimizi, utandırmalı bütün ülkeyi ki böyle duyarsız kalabiliyoruz insan ölümleri kaşısında... Selam ve saygı ile...
Safligin gencligin ve umutlarin tukendini hissettim satir aralarinda aci doluydu huzun aci veda siirlerini kutlamayi srvmiyorum nedense...
Saygilarila nice u mut dolu siirlere