kadın ruhunun duygusal loşluğu olsa bitiremediğin o yol nefes nefese heyamola müjdesellik tesellisi belki çok kuşlar uçtu çok şiirler depreşti "aradan çok yıllar geçti" sevgili arada gelirim diyeli...
hep ayrı bir yerde tuttum seni göçmen şarkılar avuttu bir müddet kuvözde sakladım uzun bir zaman ne kadar hissettirmediysem o kadar çok sevmiştim
sendin senkronize ağrılarıma sebep aynalardaki yüz kirime tek bilet kırmızı dudaklı kiremit gibi dururdun öyle kıskaçlı bir kıskançlıkla aklımın çatısında canımın en doğusu yüreğimin batısında kaç gece kirece gömülmüştür tanrı bilir kaç kelepçe yemiştir dilim hileli irtikap tasfiyeli
şimdi kartlar açık ama bir şerit gibi dümdüz ezdi geçti kudurmuş gibi hız yapan yıllar doğruydu sevdaların zamanaşımına uğramadığı fakat şimdi diller çözülse de bilekler düğmeli! neyse içinde ukde geçen tüm şiirler senin sırtında toprak taşıyan tüm şarkılar benim...
çok seven oldu beni yalan yok dolaştım durdum ben de kendi içinde kafeslenmiş bir sirk maymunu gibi daldan dala... ama hiçbir şirk unutturmadı seni tutmadı yerini ellerimi senin gibi...
insan zaman kumbarası gibi sevgili sadece sen görüyor ve sen biliyorsun ederini bugün süzülen yaşlar eski tepelerin nemi!
hadi daya başını yine omzuma mırıldan eskisi gibi:
egenin iki kıyısı gibiydik seninle öpüşürken ayrılan dudaklar gibi çekilse kıyıdan postallar alsalar aramızdan denizi yine kucaklarız birbirimizi!
ToprağınSesi
.
( naçiz karalamama ses olmak nezâketi gösteren Ezgim/ Mürüvvet Söylemez hanıma teşekkürlerimle)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaman Kumbarası - Şirk Maymunu - Ege Denizi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman Kumbarası - Şirk Maymunu - Ege Denizi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
fırtınalı denize yelken açmışsınız ...yazımınızdaki zerafet ve kusursuzlk muhteşemdi, yılların verdiği birikim işte bu olsa gerek biz şiirlerimizde bunu yakalayamıyoruz hep bir şeyler eksik sizin şiiriniz yarım olanı tam etmek için yazılmış tebriklerimle