(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEFA GELDİN HOŞ GELDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEFA GELDİN HOŞ GELDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
on bir ayın sultanını ne güzel karşılamış yüreğinin sesi canım.. bu sayfa her zaman huzur bulduğum şiire doyduğum bir sayfa ve ben bu kalemi bu yüreği hep sevgi ile okuyorum.. saygılarımla tüm islam aleminin ramazanını kutluyor sevgi kardeşlik duyguların çoğaldığı günler diliyorum
Ramazan öncesi ramazanla ilgili şiirlere bir göz attım içinde maneviyatta cılız kalmış bir çok şiirle karşılaştım bu anlamlı ve onbirayın sultanına yakışır şiir yazmaya karar verdim ve yazdım , beğendiğim şiirler arasına giren bu anlamlı ve mana derinliği çok olan şiirinizi severek okudum hayırlı ramazanlar diliyorum ...
Ruhu dinlendiren bu güzel müzik eşliğinde şiirini okumak huzur verdi Sevgili Nil. Ramazanın mübarek olsun,yüreğinden huzur eksik olmasın. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum canım.
Küflensin tüm gönüller aşkınla yanmıyorsa Sunduğun güzelliği içerek kanmıyorsa
Hasretinle kavrulan kalplere dolsun iman On bir ayın sultanı hoşgeldin ya Ramazan
On bir ayın sultanına çok güzel övgüler. Hoşuna giderse,seneye on gün önceden gelir. Kutlarım değerli kaleminizi şair arkadaşım. Ramazanınız mübarek olsun. Sağlıcakla kalınız...
"Küflensin tüm gönüller aşkınla yanmıyorsa Sunduğun güzelliği içerek kanmıyorsa" Nilüfer Sarp Bağışlanan güzellikleri doğru algılayıp, güzelce yaşayanlara ne mutlu. Bir de bu güzellikleri yanlış yorumlayıp Allah adına cinayet işleyan şeytanlar olmasa...
Bu ayda tüm acılar yok olur dertler diner Şeytan susar korkudan cehennem harı siner
Yüreklerde zikirler dillerde tekbir olur Ellerden düşmez Kur-an kalplerde tek Bir olur
Küflensin tüm gönüller aşkınla yanmıyorsa Sunduğun güzelliği içerek kanmıyorsa
Hasretinle kavrulan kalplere dolsun iman On bir ayın sultanı hoşgeldin ya Ramazan Kutlarım hoş geldi sefa geldi Mübarek Ramazan TÜRK-İSLAM alemine hayırlara vesile olmasını dilerim. Nİce mübarek gün gece aylar yıllara Ramazanı şerifiniz mübarek olsun inşallah selamlar
Ramazanı ruhumuza gıda gönlümüze ferman, Gözümüze fer dizimize derman kıl! İmanımızı sorunlarımızın elinde kar gibi eritme, Sorunlarımızı imanımızın elinde kar gibi erit! Bizi bir lahza kendimizle başbaşa bırakma! Ellerimizi bırakma, Allah’ım! Âmin. Hayırlı ramazanlar canım selam ve duayla kalın.
bu sayfa her zaman huzur bulduğum şiire doyduğum bir sayfa ve ben bu kalemi bu yüreği hep sevgi ile okuyorum..
saygılarımla
tüm islam aleminin ramazanını kutluyor sevgi kardeşlik duyguların çoğaldığı günler diliyorum