Neler yazdırıyor son zamanlarda sana Kararmış yüreğindeki o büyük nefret Zaman geçtikçe öfkenden etrafa neşe saçıyorsun Oysa söylemiştim sana benimle uğraş ama Duygularımla uğraşma diye Ben affedebilirim belki ama Yüreğim ve kalemim asla!
Şimdi dinle lütfen; Mutluluk senin hiç hakkın değilmiş Erkek düşmanı vefasız dişi Girdin yüreğime bir gece yarısı Düşlerimdeki kara kedi gibi Çok geçmedi tırmaladın aynı bir şerefsiz gibi.
Biliyorsun değilmi; Gözlerindeki yalan yaşlar yıllarca dinmeyecek Çünkü Rabbim seni hiç affetmeyecek. Bir zamanlar iyiydim, Yıldızlar görmüştün hani yüreğimde Sıcaklık hissetmiştin sözlerimde Atlı prensindim gecelerinde.
Uyumuyor, uyutmuyordun sabahlara dek Ne tatlı sözlerdi dudaklarından dökülen hecelerinde Şimdi ise nefret okuyorum sözlerinde Sen yalancı sevgilerin, Sen yalancı yüreklerin pespare kadını O kadar merak etme benim gideceğim yeri Cennet mi yoksa cehennem mi diye.
Allah biliyor beni de,seni de Suç kimdeyse affetmeyecek. Onun için ben seni cehenneme değil Allah’ıma havale ediyorum. Şimdi sana tatlı rüyalar diliyorum! "İYİ GECELER CANIM ÖPÜYORUM!..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİ GECELER CANIM ÖPÜYORUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİ GECELER CANIM ÖPÜYORUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben şimdi tütünden derin bir nefes çekmiş gibi içimde dalgalanan boşluktan düşüyorum. Hayata hep hüznünden tutunduk belki de bu yüzden gülerken gözlerinin içine okyanuslar yayılıyordu. Her gün kaburgalarımın altında karanlığı yaşatırken mutluluk yalnızca masallarda anlatılan kahramanlar gibi yapay ve kırık. Yağmurun yıkadığı sokaklarda yürürken, duyabildiğim yalnızca müziğin sesi ve notaların hüznü ciğerlerime doluyor. ‘Seninle geleceğimiz yok’ derken içimde binalar devriliyor ama aslında senin bana geleceğin yok sevgilim. Tüm o kelimelerden, şiirlerden vazgeçtim ruhumun çatlaklarına yayılırken yokluğun. Ne olursa olsun yaşamaya değer derken hiç dokunmadığımı hissediyorum, değmediğini. Sen bu yırtılmış ruhuma dokunmadıkça gülümsemek anlamsızlaşıyor. Ve hala sevmiyorum günışığını. Bize bahşedilen gökyüzünün maviliği kırıldı. Beni sana getirecek yollar önümde, içimden caddeler geçiyor. Ama ben senin aklından geçmiyorum. Gecenin bir yarısı ruhumda yırtılmışlığın sersemliği. Belki de yakışmadık hayata ve bilirsin ben hiçbir zaman inanmadım yaşamaya. Gülümseyişlerini başkalarının dudaklarında kaybederken yağmur damlaları cop darbeleri gibi tenine çarpıyordu. Tahtaları eskimiş bir kapıya iki kişi sığabiliyorduk. 20sinde gökyüzümüzü vuruyorlar, kan damlaları şakaklarına yayılıyor. Anlamıyorsun. Gözlerine açılan okyanustan öpmüştüm boğulacağımı bile bile. Şimdi sardığım tütünün dumanı duvarlara yayılırken içimde beyazlar kirleniyor.
Neler yazdırıyor son zamanlarda sana Kararmış yüreğindeki o büyük nefret Zaman geçtikçe öfkenden etrafa neşe saçıyorsun Oysa söylemiştim sana benimle uğraş ama Duygularımla uğraşma diye Ben affedebilirim belki ama Yüreğim ve kalemim asla!
Şimdi dinle lütfen; Mutluluk senin hiç hakkın değilmiş Erkek düşmanı vefasız dişi Girdin yüreğime bir gece yarısı Düşlerimdeki kara kedi gibi Çok geçmedi tırmaladın aynı bir şerefsiz gibi.
Biliyorsun değilmi; Gözlerindeki yalan yaşlar yıllarca dinmeyecek Çünkü Rabbim seni hiç affetmeyecek. Bir zamanlar iyiydim, Yıldızlar görmüştün hani yüreğimde Sıcaklık hissetmiştin sözlerimde Atlı prensindim gecelerinde.
Uyumuyor, uyutmuyordun sabahlara dek Ne tatlı sözlerdi dudaklarından dökülen hecelerinde Şimdi ise nefret okuyorum sözlerinde Sen yalancı sevgilerin, Sen yalancı yüreklerin pespare kadını O kadar merak etme benim gideceğim yeri Cennet mi yoksa cehennem mi diye.
Allah biliyor beni de,seni de Suç kimdeyse affetmeyecek. Onun için ben seni cehenneme değil Allah’ıma havale ediyorum. Şimdi sana tatlı rüyalar diliyorum! "İYİ GECELER CANIM ÖPÜYORUM!..."
Öfke kızgınlık ve sitem vardı güzeldi anlatım beğeni ile okudum Zaten şiir duygu taşımıdır ama bu duygular bazen hüzün bazen sitem doludur Yüreği kalemi alkışlıyorum _____________________________________Saygılar