(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani Herkesindi Tanrı ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani Herkesindi Tanrı ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıkadılar ellerini aklandılar paklandılar yakıştırdılar kendilerini cennetin kapılarına Evet hocam çok haklısınız. Tüm günahlarımız pisliğimizi su alır bu kadar basit Sizi bu güzel şiir için kutluyorum
Hz.Ali'nin şehri Kûfe'den bir Arap, devesiyle Şam'a gelmiş. Şam’da dolaşırken de biri yanaşıp deveyi sahiplenmiş: "Ver o dişi deveyi bana!" Kûfeli Arap, "Bu deve benimdir, üstelik erkektir" diye kendini savunmaya çalışsa da anlaşamamışlar, iş Muaviye'ye kadar yansımış. Muaviye, tarafları dinlemiş, sonra da kararını açıklamış: "Bu dişi deve Şamlınındır!" Sonra halka dönmüş: "Ey cemaat, bu dişi deve kimindir?" Hep birlikte bağırmışlar: “Şamlınındır!" Muaviye Arapa dönüp demiş ki: "Kûfeli, dinle! Biliyorum, bu deve senindir ve erkektir. Dönünce Ali'ye de ki: Muaviye'nin, dişi deveyi erkekten ayıramayan, o ne derse evet diyen 10 bin adamı var! Ayağını denk al!"...
Tarih tekerrürden ibarettir derler...
Tebrik ederim şiir çok güzeldi müsade Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
kırağı tadında
su yandı
toprak kanadı
hani !
hani herkesindi tanrı
ah insanlık ah
canlar kuyusu bir derin kuyudur
açsanız üstünü
susar kemikler bağıra bağıra
Tebrikler