(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR YALNIZIN SEYİR DEFTERİ ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR YALNIZIN SEYİR DEFTERİ ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz şair? bir şiirde kaç duygu anlatılır böyle? sanki bir kalemde döküveriyorsunuz içinizi kağıda, tamam kalmamıştır artık diyorum, başka bir şiirde yine.... tebrik ediyorum defalarca tek kişilik bir tiyatro oyunu izledim sahnede sayenizde.
kar yağıp duruyor kalbimin avlusuna ve içerim, boydan boya buz en küçük kımıldanışında kırılıveriyor üstelik bir geçmişin soğuğu hala içerime içerime vururken yüzün bana neredeyse artık resimlerde bile gülümsemiyor donmuş iki nehrin çığlığıdır şimdi boğazımdaki düğüm sustum sustum ve anladım iki yalnız her zaman bir mutluluk etmiyor … AYRILIKTA ZOR YALNIZLIKTA..BUZ TUTSADA RÜYALAR SUYA DÜŞSEDE HÜLYALAR SEVDALARIN HEP GÜNÜN İLK IŞIKLARINDA ISINSIN ÜŞÜMESİM YÜREĞİN...SAYGILAR..
Bir delinin mektupları gibi olmuş:))) Ben de böyle yazdım çünkü. Harika değil muhteşemsiniz şair... Sizi tekrar tekrar okumaktan zevk alıyorum ve her gelişimde şiir depolayıp gidiyorum.
ey hayat ! dilerim senin de en sevdiğin oyuncağın kırılsın ellerinde ve upuzun bir kışın ortasında bütün kapılar kapanıp, seni dışarıda bırakmışken son kibritin yanmasın senin de çak ! çak ! çak_______dur ! silinsin avuçlarında kavı umudunun üşüyüp dur öyle üşüyüp dur ! buz tutsun bütün rüyaların alın yazısı gibi kirpiklerinde …
hep böle uzunmu yazarsın bilmiyorum insan okumaya üşeniyor açıkcası, ama okuyuncada pişman olmuyor güzel yanı o , döktürmüşsün valla ne diyim. tebrikler
ve yine yolumu yalnızca çiçekler bekliyor ki çiçekler bile saksılarında benimse kimsem yok, dayanamıyorum ..................
sevgili kardeşim seni geç fark ettim affet nasıl uzun soluklu yazmışsın ...
ey hayat ! dilerim senin de en sevdiğin oyuncağın kırılsın ellerinde ve upuzun bir kışın ortasında bütün kapılar kapanıp, seni dışarıda bırakmışken son kibritin yanmasın senin de çak ! çak ! çak_______dur ! silinsin avuçlarında kavı umudunun üşüyüp dur öyle üşüyüp dur ! buz tutsun bütün rüyaların alın yazısı gibi kirpiklerinde …
........
okkalı bir tokat bu dizeler sustum sustum demlenmekteyim
tebrik ederim sevgiler
nilnilseven
ahlaz tarafından 12/26/2007 5:24:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
çocukken miydi o mutlu son masalları, kandırıldık mı biz? resimlerde gülemeyen hallerimiz boğazımızda aynı acı tadı yalnızlığın bir avuç yüreğimizle şimdi kanaya kanaya kaldık mı kimsesiz?
Belli ki ; yüreğinden akıp gelen her bir sevgi dizelerinde ahenkle dans etmelerde ... Bizlerse keyifli izlemelerde, yazılacak çok şey var biliyorum ama şimdilik sessizliği seçiyorum zira bir kaç kez daha devşirmeliyin sindirip sonra kelam etmeliyim...
MERHABA İLK ÖNCE SONRA İYİ BAYRAMLAR...UZUN ZAMAN OLDU SENİ OKUMAYALI ZATEN SEN DE SIK YAZMIYORSUN...AMA SİTEDE ŞİİRİNİ GÖRMEK SEVİNDİRDİ BENİ.hARİKA BİR ŞİİR SEVGİLİ DOSTUM ÇOK BEĞENDİM SEÇTİKLERİME EKLEDİM...
bir kaç bölüme ayrılsaydı seri mektuplar gibi bir anlatı çıkacaktı... keşke... ara ara aheng kaybedilsede seyir defteri olarak düşündüğüm için cok da batmadı kulağıma.. sanırım dolu dizgin yazıldığından olsa gerek..ama keşke diyorum azıcık daha itinalı davransaydı yazan çünkü duygu seli var yazılanlarda, ki nehir çağlayana gelene kadar yani finalde bıraksaydı şiiri aşağıya.ama öncesinde ahengin yani nehirin akışını kontrolden bırakmasa idi..
ey hayat ! dilerim senin de en sevdiğin oyuncağın kırılsın ellerinde
çok sevimli bir karşı duruş hayata, hem iddialı, beddua gibi dursada çocuk masumiyeti barındırıyor içinde.. şiir yazacağım diye yola çıkmamış yazan, duygusal sağanağı tetiklemiş..ee iyi de etmiş.. teşekkürler..