(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kestim yağmursuz saçlarımı ağlayarak kestim, tutam tutam ince fidanlar misali ayrılığın rüzgarına “bunlar külümdür benim” diye savurarak aynada yüzüm sahipsiz ellerimde makas ve avuçlarımda tel tel hüzün çizikleriyle bıraktım işte _bıraktım_ yarısı küs yarısı incinmiş bir çocukluğu _bıraktım_ bir makasın keskinliğinde tıpkı yarısında kalan her şey gibi ______ kaldı ________ kalsın __bak ___________! okşanmaya ihtiyacı yok artık yalnızlığımın … ÇOK HÜZNLENDİM...RUH OKŞANMAYI HEP BEKLER AMA...SAYGILAR...
hala açık duruyordu kapı, gidişinin ardından ve hayallerime yıkılıyordu bir bir odamın duvarları.. ...........İşte kilit kelimeler ve ardından dolu dizgin boşalan mısralar... Ne iyi ettiniz de geldiniz deftere ve ben sizi okumak şansına sahibim.
dizeler öyle içine alıyor ki kapama kapıları kapama dedim okudukça kapamışsın sızılarla kapamasaydın ya kanatmasaydın ya yüreği bunca
sevgili şafak yeni yılda herşey gönlünce olsun bir kapı kapanırken birisi açılırmış derler ya hani ardına kadar açılsın kapılar ışığın hiç eksilmesin sevgilerimle
Kapı hala açık mı duruyor sevgili şair? O zaman sorun yok sanırım. Sevmeye bahaneler bulmak da güzeldir. Açık olduğunu bilmek kapıların, aruzları her zaman tetikler. Allah kapınızı kapatmasın.
hala açık duruyordu kapı gidişinin ardından ve bir soğuk odamdan şehre karışıyordu yürüdüm yavaşça ve kapadım bir şehrin bütün kapılarını sonra oturup odamın en karanlık ucuna şah damarıma ilk çentiğimi attım dedim ki, yalnızlık hücresidir herkesin ve işte başladı cezam bu gün birinci günüm
yanlızlık hücresidir herkesin....düşünülesi bir cümle
haklı yanıda var üstelik, yalnızken insan düşünür herşeyi yaşamı olduklarını olamadıklarını, yalnızken gelir oturur en büyük hatıralar baş ucumuza, yanlızlığın hücresinde tek bir ışık arar gözlerimiz, ve yanlızken yazılır böylesi güzel şiirler...
hala açık duruyordu kapı, gidişinin ardından ve son sözlerin senin ve son bakışı gözlerinin ve bakışının son izleri bir de hıçkırığın hani hızla çıkıp giderken dudaklarından düşüp, seninle gelmeyenin duruyorlardı hepsi duruyorlardı öyle__ifadesiz bense aynı odanın içinde hem her şeyin__yarımı hem de yarımın__hiçliği bir yağmura tutuyordum yüzümü ki yüzüm bütün damlalardan daha da renksiz …