(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIYAMADIM "KAL" DEMELERE ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIYAMADIM "KAL" DEMELERE ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir de sensiz yakalandığım yağmurlarda ne çok fısıldamıştım, ne çok sesim yağmurdan sağanak ben buluttan yüklüyken “soğuk” demiştim “uzağın çok soğuk ! üşüyorum … susma ! susma ne olur eğer uyursa dayanamaz kalbim bunca soğuğa donarak ölür … izin verme kapanmasın gözlerim sensiz susma susma ne olur beni uzağında uyutma …” ŞİİRLERİNİZDE DUYGU SELİ YAŞIYORY ÜREĞİM..ÇOK GÜZEL YAZIYORSUNUZ..SAYGILAR...
beğendiğim bi kaç satırı alıp yazmak haksızlık olur bu harika satırlara , her satırında ben kokuyor birazda , okurken yaşadım her anını hissettim , duyguyu fazlasıyla verebilmiş şair üşenmiyorum artık alıştım :)
kimden öğrendik biz böyle sevmeyi? böyle birikmeyi biriktirmeyi, yenile yenile,yanıla yanıla kanmayı kanamayı... yar eline uzak kalamamak elini elinde bulamamak düşten de gerçekten de kaçıp kuytularda saklanmak buluttan yağmur güneşten ateş....
ve ne kadar karalanırsa karalansın yine de beyaz bir sayfa gibi yazılacak yeniden.
çoktan kurumuş birkaç dal menekşeyle bir de adın adımla iç içe bırak ! bırak dursun ! birazcık daha, ne olursun bırak, biraz daha öyle kalsın sonra zaten sen,nasılsa gider onun da üzerini dilediğince, uzun uzun karalarsın … _______________durur elbet ! ama rengini kaybetmez bir aşk sessizce sararır yaprakları ama görmez onu kimseler o çoğu zaman anarşi sessizliğini yaran gecenin ıslığında kalır... o yüzden harcanmış sanılır bazen sevgiler... ______ ama unutmayın ki hiç bir aşkın üstü karalanmaz... böyle durumlarda, kendine varır insan yalnızlıklarında ve kendi iliklerinde yok olma zamanıdır... ____bunllar beniim düşüncelerimdi. sizin şiirinizi okuyunca dile geldi.. şiiriniz ince bir sızım gibi işledi ruhuma.. öylesine güzeldi ki yineledim defalarca karalamaya devam edin dizelerinizi lütfen çünkü; karaladığınız yerlerden ışık doğuyor tüm karanlığa... aydınlanıyor bir şehir aydınlanıyor hava... yüreğiniz daim mutlu olsun sevgilerimle...
vallahi öyle bir dokunuyor ki duygulara incitmeden en yaralı cümlelerinde bile kırılmadan süzülüyor içtenliğime ki, hiç bitmeyecek bu destansı havada kayboluyorum...
ve dalıp gidiyorum uzun uzun karaladığın bu şiire..
Birazcık uzak düşlere Birazcık en yakın hayallere bir an bitmeyecek şarkı gibi
günün ilk ışığıyla başlayan günlerinde güzel şiirlerin olsun senin:)))
böyle işte böyle günün seni terketmediği günlerde daim olasın....
şafak bu ne güzel dizeler okumaya başlamadan derin bir nefes alıp daldım mükemmel dizelerin derinliğine nasıl bitti anlamadım susup gitmek var sadece yüreği içtenliğiyle bırakıp
git... git... gitme dur ne olursun gitme kal yalan soyledim ....(sezen aksunun bu şarkısı dillendi bende boylu boyuna) okurken şiirini....
hani birşeylerin elimizde olmasını isteriz,yanımızda avucumuzun içinde, bir okadar da uzak dursun isteriz.çünkü imkansızdır olsada yanımızda. içi içine erimez erisede o büyü bozulmasın isteriz.... güzel kokulu karanfilin baş ucumuzda kokmasını isteriz..solacağını bile bile birgün... biryandanda isteriz ki dalında olsun solmasın...ama uzak kalırsınız işte bu kezde....
çok güzeldi sevgi ve saygılarımı yola çıkardım karşılarsan sevinirim...
naptın sen yine öyle bir yazıyorsunki içinden çıkılmıyor satırların sanki bir romanın içiden fırlamış ve şiirleşmiş satırlar bu kadarda olmaz diyor insan
ah sana kal diyebilsydim....