Her ulusun Bir lideri vardır. Benim önderim Mustafa Kemal. “Bağımsızlık karakterimdir” Diyen. En güzel yönetimi Armağan eden. Şimdi bende sıra Elimde bayrağımla. Vatan sevdasıyla Dirençliyim daima. Bağımsızlık gülü Saçlarımda. Cumhuriyet kızıyım Ben…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAĞIMSIZLIK / 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAĞIMSIZLIK / 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU; ATATÜRK SEVDALISI CUMHURİYET ÖĞRETMENİNE SELAM OLSUN...SİZLER VAR OLDUKÇA BU VATAN ELBETTE İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR..VE ULU ÖNDER RAHAT UYUYACAKTIR... YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Her ulusun Bir lideri vardır. Benim önderim Mustafa Kemal. “Bağımsızlık karakterimdir” Diyen. En güzel yönetimi Armağan eden. Şimdi bende sıra Elimde bayrağımla. Vatan sevdasıyla Dirençliyim daima. Bağımsızlık gülü Saçlarımda. Cumhuriyet kızıyım Ben…
Anlamlı ve güzel dizeler ne mutlu Atatürkçüyüm diyene ne mutlu Türküm diyene bu güzel şiiri yazan değerli şairi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Atam ilkeleri vazgeçilmesi yaktığı Cumhuriyet meşalesi aydınlığımız bugünümüz yarınımız gurur duyuyoruz biz Cumhuriyet kadınjlarıyız bu güzel esere sonsuz teşekkürler hocam
Huzur kokar benim şehrim.Cumhuriyetin yıkılmaz kalesidir.Bir elimizde bayrak, yüreğimizde vatan sevgisi..Gerisi laf.. Yüreğine sağlık arkadaşım..İzmir le ve sevgiyle kal.
Hiç şüphesiz ki dünya milletler mücadelesine dönmüş sosyal anlayışlar ve mirasçısı olduğumuz koca bir imparatorluk çökmüş bu yüzden. Küllerden tekrar alevlenen bir ocak Türkiye Cumhuriyeti Devleti ve çok yazık; içten ve dıştan gelen tehditlerin hedefi yıllardır. Öyle bir devirde yaşıyoruz ki Türküm demenin adı faşizm, öz vatanında bayrağımız hüzün dolu... Yüce Allah düşmanlarımızın emellerini kursağında bıraksın, milletimizi ve devletimizi korusun inşallah... Güncel içerikli şiirinizi kutluyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
BİR BÜYÜK ÇIĞLIK GİBİ . ZAFERİN ÇOCUKLARIYIZ: ONUN ÖĞRETTİKLERİYLE YÜRÜYEBİLDİĞİMİZ KADAR BAŞIMIZ DİK KALACAK. Yürekten inanıyorum buna. Duyarlı yüreğine selam olsun dost
dostyeli tarafından 6/11/2013 5:32:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her ulusun Bir lideri vardır. Benim önderim Mustafa Kemal. “Bağımsızlık karakterimdir” Diyen. En güzel yönetimi Armağan eden. Şimdi bende sıra Elimde bayrağımla. Vatan sevdasıyla Dirençliyim daima. Bağımsızlık gülü Saçlarımda. Cumhuriyet kızıyım Ben…
Ne mutlu size değerli arkadaşım. Kutlarım kalem ve yüreğinizi. Sağlıcakla kalınız... Yenifoça'dan selamlar.
Hikmet YURDAER