Gittin Yalın bir gülümseme Dudağımda. Sessizim Eksildi senli sözler Ne çok ağladım Şafağımda… Ne olacak şimdi? Gitme deseydim Durum değişir miydi? Daha dün Sonsöz söylenmemiş miydi…?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONSÖZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONSÖZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittin Yalın bir gülümseme Dudağımda. Sessizim Eksildi senli sözler Ne çok ağladım Şafağımda… Ne olacak şimdi? Gitme deseydim Durum değişir miydi? Daha dün Sonsöz söylenmemiş miydi…?
Kutlarım arkadaşım ne güzeldi duyguların akışı...sevgimle...
Gittin Yalın bir gülümseme Dudağımda. Sessizim Eksildi senli sözler Ne çok ağladım Şafağımda… Ne olacak şimdi? Gitme deseydim Durum değişir miydi? Daha dün Sonsöz söylenmemiş miydi…?
Son söz söylenmişse faydasız.......... Anlam derinliği vardı ustam K u t l u y o r u m ____________________________________Saygılar
Gidecekse eğer yürekten gitmek isteyen dur demenin hiç bir anlamı yoktur daha fazla acı vermekten başka duyguların az ve öz anlatımı harikaydı hoşça kalın Güzel İzmire selam olsun sevgili Gülümse hoşça kalın
Gitme vakti gelmişse, ne deseniz fayda etmez, işi daha da zorlaştırır, hüznü artırır vakti durdurmak için yapılanlar; En iyisi işi doğal akışına bırakmak... Az sözle çok şey anlatmışsınız, teşekkürler kaleminize; Selam ve saygılar...
Gittin Yalın bir gülümseme Dudağımda. Sessizim Eksildi senli sözler Ne çok ağladım Şafağımda… Ne olacak şimdi? Gitme deseydim Durum değişir miydi? Daha dün Sonsöz söylenmemiş miydi…?
çok keyfli bir şiir okudum harika bir seslenişti tebrik ederim.Güzel kaleminiz hep varolsun.
değişmez di durum şairi arkadaşım karar verilmişse gidilecektir ama yinede içimizde kalandır son bir kez kal deseydik diye... gönülden kutladım kaleminizi arkadaşım her dem selam ve saygı
İnsan bazen o kadar çok istemez ki bir olayın gerçekleşmesini , yaşanırken o korkunç an belki ince düşünceden belki hayatın sebeplerinden kıpırdayamaz dudağı gerçekleşecek olanı değiştirebileceği halde müdahale etmez. Giden gider kalır çaresizlik ve gülümseyince herşey geçmez...:( ardından üşür insan yüreğinde kopan fırtınayla ....
Gizemli ve yazana tamamıyla ait bir şiirdi bence ; okuyucuyu çok farklı düşüngeçlere götürsede çözmek zor
Beğenilerimi bırakıyorum sevgili dostum.
Selamlarımla
İpekyildiz tarafından 2/16/2014 1:26:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gittin
Yalın bir gülümseme
Dudağımda.
Sessizim
Eksildi senli sözler
Ne çok ağladım
Şafağımda…
Ne olacak şimdi?
Gitme deseydim
Durum değişir miydi?
Daha dün
Sonsöz söylenmemiş miydi…?
Kutlarım arkadaşım ne güzeldi duyguların akışı...sevgimle...