(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakamozu denizde çılgın bir dalga vurdu Gece((((( hain bulutlar ))))))))ayın önünde durdu O güne dek mutluydu hicran ile doldurdu Var olurken kaybolmak yazgın mıydı yakamoz? Seni yazan kalemin azgın mıydı yakamoz?
Afet hocam , burada rahmet yüklü bulutlar mecazi de olsa (HAİN) olarak belirtilmemelidir . buraya daha başka düzenlemeler yapılırsa usta kalemin parmaklarından daha hoş okunur.
Çünki o bulutları hasretle bekleyen o kadar çok canlılar varki yer gök dua ediyor düşüncemi arzettim selametle.
Şiir yaptıklarından bir nevi özür dilemiş ne güzel..Ben hep sizin haklı olduğunuzu düşünmüştüm yanılmışım demek ki bütün suç sizinmiş..Bu kadar ısrarla özür dilemek istediğinize göre:))
Yakamozu denizde çılgın bir dalga vurdu Gece hain bulutlar ayın önünde durdu O güne dek mutluydu hicran ile doldurdu Var olurken kaybolmak yazgın mıydı yakamoz? Seni yazan kalemin azgın mıydı yakamoz?
Üzülme yeter artık yine doğarsın yarın Çırpınırsın üstünde mavi yeşil suların Dünya düzgün dönmüyor cilvesidir baharın Umudunu kaybetme silkin biraz yakamoz Zamanı var gelecek yeni bir yaz yakamoz.
Gözyaşların karışmış loş denizin tuzuna Fark etmedin gömüldün mavilerin kuzuna Muhtaç mı kaldın sanki dalganın huysuzuna Doyasıya tebessüm yakışıyor yakamoz Sakin ol düşmanların bakışıyor yakamoz.
Etrafa neşe saçmak bilirim ki amacın Yeniden takılacak yerde sürünen tacın Göm sulara korkmadan kalmasın derdin acın İnliyor sığmıyorsun hiç kabına yakamoz Ağlamak yakışmıyor lakabına yakamoz.
Çok güzel dizelerdi okudum üstadım haz aldım Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın Saygılar...............
Yüreğine sağlık.
Sevgiler.