Merhaba! Birkaç günden bu yana dalga dalga yayılan olaylar, beni çok endişelendiriyor. Evet; ben de birçok şeye muhalifim. Benim muhalefetim sadece ve sadece bölünmeye çanak tutulmasınadır. Bu bölünme gerek devletin sınırları olarak değerlendirilsin, gerekse milletin unsurlarının arasına nifak sokularak ötekileştirme şeklinde gerçekleştirilmiş olsun. Her türlüsüne karşıyım ve bu endişelerimden dolayı muhalefet gösteriyorum. Lâkin, bunun önüne geçmek için devleti yıkmak gerekmez. Devlet olarak kalmamız lâzım ki bu problemleri kendi içimizde çözebilelim. Burada muhalefet partilerinin yönetimlerine büyük görev düşüyor. Tansiyonu düşürmek için onların birlik sergilemesi lâzım. Çevre duyarlılığı adı altında başlatılan bir protesto eylemi maalesef devletin varlığına yönelmiş durumda.
DİNLE MİLLETİM DİNLE!
Bu vatan mülkiyeti miras mıdır dededen? Hayır! Hem de bin kere! Nedir senin debdeben? Unutma! Ödünç aldın; kundaktaki bebeden! Veremezsin keyfince soysuzlara haybeden!
Ey Evlâd-ı Fatihân! Vatan gidiyor, uyan! Sen uykudasın diye saldırıyor her duyan. Uyan ki gafletinden; titresin sana kıyan. İhanetin gadrine akl-ı selîmle dayan.
Muhalefet başka şey, ihanetse bambaşka. Hakkını arar iken ihanete bulaşma! Ulûl-ü emre rıza, dedirse bile “keşke!” Hainlerle bir olup devletinle dalaşma!
Demokrasi denilen bir yönetim biçimi. Seçilmiştir ta baştan ki; “gaziler seçimi.” Kurtuluş savaşıyla bir sigara içimi Susturulan hainler bekletmiyor seçimi.
Dostun mu zannedersin Jan, İvan ya da Kosto? Sundun devleti sanki Sam’ın önüne rosto! Meydanlarda okunan, yıkıcı manifesto. İhanete varmasın yaptığın protesto.
Uyan ey millet uyan önünde bir seçim var. Seçime gider iken kardeşkardeş geçim var. Uzlaşmanın şekli çok.. türlü türlü biçim var. Eğer vatan giderse, kabul et ki: “suçum var!”
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 03.06.2013 – DENİZLİ.
Akl-ı selîm öne çıkarılmalı. Toplum psikolojisini çok iyi bilen mihraklar, kalabalıkları yönlendirmede gayet mahirane yöntemler kullanıyorlar.
Yayınlanan bir sürü montaj video ve fotoğraf var. Köpeğe biber gazı sıkan polis diye sundukları fotoğraf, Türkiye dışından bir fotoğraf. Polis panzeri tarafından ezilen vatandaşın sırtındaki palet yaraları diye sunulan fotoğraf model uçak tutkunlarının uğraşıları sırasında meydana gelen kazalardan birine ait ve yaralının sırtındaki yaralar, üzerine düşen uçağın pervanesinin açtığı yaralar. Montaj videolarda Türk polisinin olaylara müdahalesine ait sahnelerin içine çok ustaca gizlenmiş Iraktaki Amerikan askerlerinin ve Filistin’deki İsrail askerlerinin vahşetleri var. Halkı galeyana getirip, devleti zayıflatmak ve hatta yok etmek istiyorlar. Hedef hükümet gibi gösterilip devlet parçalanmaya çalışılıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİNLE MİLLETİM DİNLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİNLE MİLLETİM DİNLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstadım teşekkür ederim. merak ettiğim sorular var beynimde.. 1-o ilk eylemi yapan sivillerin kaydı varsa mobeselerde kaç kişiydiler, kimdiler. Tv ve ulusal basının onlara ulaşması ve olayı ilk ağızlardan dinlemek istiyorum. 2-sabah 5'te cümbür cemaat eylemcilerin çadırlarının kaldırılmasının şahitleri polislerden onlardan olayı birebir dinlemek istiyorum. 3- vatanın diğer illerinde sabah 5'te polis bir gruba eylem yaptı diye bu kadar kapsamlı bir eylem olamaz... ssosyal medya ve telefon konuşmalarından bunların izinin sürülmesini ve diğer illerde bu karışıklığın çıkarılmasının nasıl meydana geldiğinin 4-hiç bu kadar eylemcilerin kolay tutuklanıp da ardından hemen serbest bırakılan bir eylem görmedim ve duymadım. bunun nedeni nedir? eylemlerin büyümesinin önüne geçmek mi yoksa yargı işini mi yapmadı? 5-abd'nin ve avrupa'nın bir olaya bu kadar erkenden balıklama atladığını görmedim. neden? 6-gezi platformu adıyla cumhurbaşkanına çıkanların geçmişleri, necidirler, ikametleri neredir. böyle platformu hemen nasıl kurdurlar da cumhurbaşkanına kadar çıkabildirler? 7-Türkiye barolar birliği nasıl bu kadar hızlı bir şekilde cumhurbaşkanına ulaşabildi. düşürüm de hukuğun bu kadar yavaş işlediği bir memlekette bu gazı kimden aldılar. 8- olaylar başlamadan önce borsadan para çekip, sonradan hemen yükselmesinden en çok kazançlı çıkan ilk 100 kimlerdir? kazançları ne kadardır? 9- chp'nin ikircikli tavrı nedendir. ortamı germek için tayyip erdoğanın sinirlerine oyna oyna, sonradan da barılş de kardeşlik de... pkk terörü biterse başka nasıl bir baş ağrısı sarılabilir başımıza. chp hangi tarafta olur? 10- bu olaylarda istanbul büyük şehir belediyesi halkla ilişkiler ve valilik halkla ilişkilerde görevliler istifasını verdi mi? vermediyse neyi bekliyorlar? 11-chp'nin reyhanlı saldırılarındaki rolünü kapamak için bir gündem saptırma olabilir mi bu? 12-Tuncelideki olayların elektirik kesintisi yüzünden çıktığı ve bu kesintinin gezi olaylarıyla haberleşmelerini engellemek için yapıldığı yalanını kimler yaydı ve halkı toplayıp olayıp böyle olmadığı anlaşılınca madem toplandık gezi arkı eylemi yapalım mı fikri atan kimlerdir? 13-hemen bu eylemler ardından 28 şubat davasının ağır ceza mahkemesince kabul edilmesi devletin ya istanbul'u alırım ya istanbul beni demesi midir? 14- sosyal medyada yalan haber yapan ve yayanların bu yalan ve kışkırtmaları yanlarına kar kalırsa HUKUK devleti yıkılmaz mı? 15- bahçeli neyi gördü de eylemler destek vermedi. 16- bu olayların önümüzdeki seçimlerle bağlantısı ne kadar 17- tencere tava eylemi kadar saçma bir eylem görmedim . bu eylemin susurluk kazasıyla, uğur mumcu'nun öldürülmesiyle bağlantısı ne kadardır? stress atmak için tencere teneke çalanlar aynada ne görüyor olabilirler, akıllı bir insan mı? yoksa koşulan bir hayvan mı?
ilk etapta aklıma gelen sorular bunlar...ayrıca yabancı devletlerin istihbarat ajanı yakalandı mı yakalanmadı mı bu eylemlerde? başbalanın gerekirse hesaplaşağız demesi ne ifade ediyor sizce.
inşaallah eyleme katılan insanlar neye çanak tuttuklarının farkına varırlar... selam ve saygılarımla üstadım.
Üstadım, Zaman içinde olaylar daha da açıklığa kavuşacaktır. Çok büyük bir oyunun küçük parçalarıdır bunlar. Gençliğin heyecanından faydalanmasını çok iyi biliyorlar. Toplum mühendisleri boş durmuyor. Olayları nasıl yönlendireceklerini çok iyi biliyorlar. Çok saf şekilde protestolara katılan kişiler maalesef karanlık odakların oyuncağı durumuna düştüler. Çok üzgünüm. Devletim, milletim, inancım adına üzgünüm.
Değerli hocam günlerdir yaşanan olayları anlatan dizelerinizden dolayı kutlarım. Allah razı olsun.. Böyle bir dönemde bile dengeli yürümek lazım, millet olarak her yönden devletimizi koruyabilmek; bir manada Türk milli ruhu taşıyarak hareket etmek, Ahlaki yönden ağzını,dilini kirli şeylerle kirletenlere karşı ağzını temiz tutmak, diş gösterenlere diş göstermemek ve hep şefkatle muamele edebilmek çok önemlidir. Bunları yaparken Milli duygularımızı ayaklar altına alanlarıda iyi analiz ederek taviz vermeden hareket etmek lazım. Saygılarımla..
Osman Bey Kardeşim, Bugün Denizli'nin merkezine gittim. En eski meydan olan Delikliçınar Meydanı'nda Belediye binasının önünde toplanan gençler vardı. Ellerinde bayrakları ve değişik pankartlar ile gelmişlerdi. Bir de masa kurmuşlar ve masanın yan taraflarına "Direnişimiz Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?" afişleri asmışlar. Masaya da birkaç kalem ve post-it kâğıtlar koymuşlar. İnsanlar gelip oradaki kâğıtlara kendi düşüncelerini tek cümle olarak yazıyor ve yan tarafta bulunan bir çadırın (ki bu çadır Denizli'nin sembolü olan horoz heykeli yapılan alanın kapatılması amacıyla kurulmuş bir çadırdır) duvarlarına yapıştırıyorlar. Gelen-geçenler veya oraya merak saikiyle gelenler tarafından bu yazılanlar okunuyor. Birkaç tanesine göz attım. Öylesine garip şeyler yazılmıştı ki... anlatamam. İnsanlar maalesef gaza çabuk geliyor. Muhalefet etmiş olmak için muhalefet edenlerden tutun da garezi olanlara kadar. Hepsinin ayrı ayrı yansımalarını gördüm orda. Şu ân için içlerinden bir tek cümleyi tam olarak söyle desen vallahi söyleyemem. Çünkü öylesine öfkelendim ki zihnim allak bullak oldu. Milletim bu hale mi gelmiş dedim. Yazık.. Fakat şuna inandım ki: Toplum mühendisleri bilgi kirliliği yaratarak hedeflerine adım adım gidiyorlar. Hedef, devletin yok edilmesi. Bugün buna iyice kanaat getirdim. Hedef hükümet değil. Hedef devlet.
Bugün MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin "Biz orada bulunmayız" tavrının ne kadar isabetli olduğunu bir kez daha anladım.
Dostun mu zannedersin Jan, İvan ya da Kosto? Sundun devleti sanki Sam’ın önüne rosto! Meydanlarda okunan, yıkıcı manifesto. İhanete varmasın yaptığın protesto.
Duyarlı yüreğinize ,usta kaleminize sağlık,hepimizi üzen güncel olayları ne kadar yürekten dile getirmiş üstadtebrik ediyor Miraç kandillinizin/mizin huzura hayırlara vesile olmasını diliyorum saygımla.
Huzur kalmadı Zehra Hanım Kardeşim. Ve biraz zor avdet edecek gibi. Çok sıkıntılı günler bekliyor bizi, çokkk.... İnşaallah bu karamsarlığım boşa çıkar diye hayal etmek istiyorum ama...
Fatma Hocam, Teşekkür ediyorum. Objektif bakış için bilgi kirliliğinden arınmak lâzım. Öylesine bir ortam yaratıldı ki... göz gözü görmüyor.. Sonumuz iyi görünmüyor. İnşaallah milletimiz bu badireyi de atlatacaktır.
Altın harfle yazılı, tarihte benim adım, Duramadı karşımda, ne bizanslı, ne haçlı! ’Yurtta sulh cihanda sulh’ her fırsatta muradım, Düşmana diz çöktürdüm, mazim şerefle taçlı.
Feriştahı gelse de kıramaz hevesimi, Pusu haberleriyle geçiyor öğünlerim, Bir avuç çapulcu mu susturacak sesimi? Öksüz gezer yavrular damatsız düğünlerim.
Ne oldu ne değişti, nasıl caydın sözünden? Neslin aklı çelinmiş avrupa meraklısı. Yaşasaydı Fatih’ler dönermiydi özünden? Asaletin yerle bir yok gizlisi saklısı.
Hangi şevk unutturdu seni yücelten yolu? Kılavuzun karga mı batı diye tutturan? Aç gözünü dikkat et ortalık kalleş dolu, Silinmiş hafızandır vatanı unutturan.
Uyan artık milletim namus elden gitmeden, Depreşsin duyguların indir fezadan ay’ı. Vuslat gülşenlerinde sefil baykuş ötmeden, Şahlansın o yüce ruh sarsın bütün dünyayı.
demiştim bende Mustafa hocam
yorgunum, eşlik etmek isterdim taze taze eskisiyle katkı yapayım dedim
Uyan ey millet uyan önünde bir seçim var. Seçime gider iken kardeş kardeş geçim var. Uzlaşmanın şekli çok.. türlü türlü biçim var. Eğer vatan giderse, kabul et ki: “suçum var!”
Haklısınız değerli arkadaşım. Protestonun bir raconu var. Bazıları ipin ucunu kaçırıp,bulanık suda balık avlamak istiyor. Gidişattan endişeliyim. Güzel şiirinizi kutluyorum şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
...kıymetli ağabeyim bu uyarıcı şiiriniz için bir değil binlerce kez tebrik ederim.
...evet nifakçılar iktidarı devirip yine CADI AVINA çıkmak istiyorlar. halbuki sizinde dediğiniz gibi Demokrasilerde iktidarı devirmek diye bir şey yok. ya ne var alternatif olup bir sonraki seçimde halkın oylarıyla İKTİDARI devralmak, üstlenmek var.
...ama nerde o asaletli duruş. illa belden aşağı vurmak gerekiyor. Bu memlekette bir köpek maması uydurulup MENDERESLER, POLATKANLAR alaşağı edilip, gururlarıyla oynanıp hunharca İDAM edilmediler mi?
Şimdi yeni baştan gör, kendi malına zulmü, Yüzü don bezi ile gizlenmiş suratları, Kiminle yola çıktın, senin gibi mes'ul mü!? Çiğnenip ezilmesin, gelecek kıratları!... Târih; korkudan emîn, güç dolu kanatları. .......kadiryeter
Minnet duygularımla, sıhhat ve huzur dilerim... Yüce Gönlüne Selâm ederim ve Senin gibi Gönüllere.
Kadir Yeter. 04.6.2013- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/734676/dinle-milletim-dinle Mustafa KÜTÜKCÜ (muhacir bozkurt)
Bu vatan mülkiyeti miras mıdır dededen? Hayır! Hem de bin kere! Nedir senin debdeben? Unutma! Ödünç aldın; kundaktaki bebeden! Veremezsin keyfince soysuzlara haybeden!
Ülke üzerinde Tarih boyunca emperyalizmin türlü oyunları oldu, yaşımız gereği bunların bir kısmına tanık olduk(Sağ-sol, Alevi sunni, laik - anti laik , pkk terörü v.s) Şimdide bir başka oyun düne kadar alkış çalan ABD ve AB bugün olaylara başka pençereden bakmaya başladılar........ Oyuna gelmemek ve sağ duyu ile hareket etmek gerekir diye düşünüyorum........... Her türlü bölücülüğü kınıyor Usta kalemi alkışlıyorum Saygılar
DEVLAT ADAMLIĞINI GÖSTEREN SAYIN DEVLET BAHCELİYE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ÜLKENİN BU ZOR DURUMUNDA OLUMLU DURUŞUYLA DEVLET ADAMLIĞINI TEKRAR GÖSTERMİŞ OLDU. FIRSATCILIK YAPARAK OY AVCILIĞI YAPIP DİĞERLERİ GİBİ ÜLKEYİ ATEŞE ATMADI. MUSTAFA BEY HOCAM DÜŞÜNCELERİMİZE DUYGULARIMIZA TERCUMAN OLAN ESERİNİ YÜREĞİNİ KUTLADIM MUHABBETLE KAL.
Değerli Hocam; Milletçe yaşamakta olduğumuz zor zamanların acı hakikatlerini terennüm eden, yerinde ikazlarla, hatırlatmalarla ve yönlendirmelerle yüklü çok anlamlı ve nefis çalışmanız ile bizleri irşat etmektesiniz. Dileğim odur ki herkes iç ve dış düşmanlarımızın tezgahladıkları sinsice oyunlara gelmemek üzere ve aklıselim ile, sabırla ve müteyakkız halde birlik ve beraberlik içinde bütün problemlerin hayrımıza çözümlenmesi adına üzerine düşen sorumlulukları müdrik olsun. Müşterek duygu ve düşüncelerimizi nakış gibi ilmek ilmek işlemiş olduğunuz görkemli şiirinizin ve açıklamalarınızın membaı nahif yüreğiniz dert görmesin ve güçlü kaleminiz daim, dostluğumuz kaim olsun. Yürekten tebrik, teşekkür ve mahsus selamlarımla…
Seçil Hocam, 1980 öncesinde yaşanan olayların içinde çile çekmiş kişiler bugünkü olayları daha iyi analiz edebilmektedir. Bugünkü olayları tanzim edenler, her seferinde profesyonelce hareket etmekte ve gençliği galeyana getirmektedir. Bizler, gençlerimize dur demesini bilmeliyiz. Neyi, ne zaman, nerede ve nasıl isteyeceğini bilmeyenler, emellerine ulaşamadıkları gibi daha da kötüye gitmeye mahkûmdurlar. Allah C.C. milletimizin felâketini isteyenlere fırsat vermesin inşaallah. Saygıyla selâmlıyorum.
Mustafa hocam, uyanık olmalıyız. Ortam bulanıkken, çok çeşitli oyunlar oynanır sizin de belirttiğiniz gibi. Bir kez daha çok iyi anlaşılmıştır ki, ne diyeceğimizi çok tartıp, düşünüp konuşmalıyız. Toplumumuzun hassas noktalarını devlet yöneticileri çok iyi bilmeli. Şiiriniz için tebriklerimi iletiyorum. Saygı ve selamlarımla..
Ölçü, çok hassas sınırlar içinde kardeşim. Atalar sözü var "Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık" diye. Bu şartlar içindeyiz şu ân. Tasvip etmediğimiz uygulamalara karşı çıkanların da hatalı çıkışlarını tasvip etmek mümkün değil. Bir tarafa itidal tavsiye ederken, diğer tarafa da talepleri göz ardı etmemesi ve duyarlı olması çağrısını hassas şekilde yapabilmeliyiz. Yoksa, "Ürmesini bilmeye it, sürüye canavar getirir" sözü gerçekleşmiş olur ki; HafazanAllah!
Selâmünaleyküm! Kadir Bey Üstadım, Uyaran dostların dostluğunu yüreğimin en hassas noktasında saklarım. İnsanların nasıl düşüneceğini ve nerelere hangi şekilde dikkat kesileceğini bilemeyiz. Siz, bir noktada rahatsızlığınızı ifade etmişsiniz ki, haklısınız. Resimde bayrağın hilâli ile yıldızı arasına kendi fotoğrafımı koymaktaki maksadım, tamamen millî kaygılarla olmuştur. Bunun herhangi bir şekilde art niyet olarak algılanacağını hesaplayamamışım. Böyle değerlendiren de olabilir. Dikkat çekmenizden dolayı teşekkür ediyorum.
Yazıda ü harfinden başka diğer Türkçe harflerin yazılamayışı tamamen bu resmi düzenlediğim programdaki yazı fontları ile ilgilidir. Onu da değiştirmeyi bir başka program kullanmak suretiyle çözmek mümkün müdür bilmiyorum. Araştıracağım. Size, kalbî teşekkürlerimi iletiyor, muhabbetle selâmlıyorum. Uyaran kaleminiz daim olsun.
dost dönme ve satılıklardevrede iplerde malesef onlarda gönül incinmez mi bu mubarek vatan da ama oyun dış mihraklı yine işi mezhep kavgasına çekmek istiyorlar görelim bakalım MEVLAM NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER...HADİ HAYIRLISI GÖNÜL SELİNE KATILMAMAK ELDEMİ...KAL ESENLİKLER İÇİNDE...
Sağ-sol bitti dedim; yanıldım teröre dalmış Ermeni itleri opo denen soysuzu salmış Alevi,Sünnü,Kürdü ve Lazına kini varmış Bu Millet uyanmadı hala uykuda kalmış UYAN MİLLETİM ARTIK UYAN...
İrtica,şeriat,ırkçılık tutmadı Sağ-sol,gericilk hapı yutturulamadı Ormanı yaktı yeni filizi kanla suladı Asker,polis,memur-işçiyi mi vurmadı UYAN MİLLETİM ARTIK UYAN...
Bir avuç toprak kolay mı almak! ! ! Okumuş cahil,sosyetesi ahmak Amaçları Camiileri çan lı kilise yapmak Bu milleti ayırtmadan hepsini yakmak UYAN MİLLETİM ARTIK UYAN...
İman’lı Gençlik gözlerini korkutan Elbette bir gün olacak TURAN İnananların elinde birdir KURÂN Tarihte bunlar değilmi seni vuran UYAN MİLLETİM ARTIK UYAN...
İnsanları boş konuşur ettiler Kültür,örf,şerefin içine ettiler Gençliği pop-caz; fuhuşla eğittiler Türküme örfüme,tarihime sövdüler UYAN MİLLETİM ARTIK UYAN...
Gizli bir oyun bölmek parçalamak Türk’ü-Kürdü,Alevisi,Lazı da budamak Seni alçak ermeni! ! ! tutmadı bu nifak Amaç dağlarda kardeşi kardeşe vurdurmak UYAN MİLLETİM ARTIK UYAN...
Vatandaş aş-iş geçim derdinde Bazı uyanıklar beleş peşinde İş ini bilen memurun rüşvet cebinde Cahil ’satılılmış’ların kızıl bayrak elinde Vatan severlik herkesin sözde dilinde UYAN MİLLETİM ARTIK UYAN...
YAVUZ’DERBEDER,FERYAT-FİĞAN; hep keder Uykusuz geceleri, bu SEVDA etti heder ŞEHİTLER gözümüzden geçiyor birer birer Bu İMAN,kızılelma ÇİN SETTİNE kadar yeter UYAN MİLLETİM ARTIK UYAN... 17.09.1997 derbeder
Bu ülke üzerinde ve dünyanın birçok coğrafyası üzerinde malesef emperyalist güçlerin oyunları oynanmakta , ülkeler ve insanlar bir kaos ortamında bırakılmaktadır. Bu gün ülkemdeki manzara da tıpkı böyledir. Bunlara maşa olan düşünemeyen beyinler de ülke yönetiminde söz sahibi oldular mı sonuç kaçınılmaz oluyor elbet. Güzel şiirden dolayı sizi tebrik ediyor ve halkı uyanmaya davet ediyorum. Sevgilerimle.
Aziz Dost, Uyarmak, tedbir talep etmek, görmeyenlere göstermek, duymayanlara duyurmak üzerimize düşen bir vazifedir. Vatan için boynumuza borçtur. Biz, üzerimize düşeni yapmaya çalışıyoruz. İnşaallah bir nebzecik olsun katkımız olur uyanışa. Selâm ediyor, saygılar sunuyorum.
merak ettiğim sorular var beynimde..
1-o ilk eylemi yapan sivillerin kaydı varsa mobeselerde kaç kişiydiler, kimdiler. Tv ve ulusal basının onlara ulaşması ve olayı ilk ağızlardan dinlemek istiyorum.
2-sabah 5'te cümbür cemaat eylemcilerin çadırlarının kaldırılmasının şahitleri polislerden onlardan olayı birebir dinlemek istiyorum.
3- vatanın diğer illerinde sabah 5'te polis bir gruba eylem yaptı diye bu kadar kapsamlı bir eylem olamaz... ssosyal medya ve telefon konuşmalarından bunların izinin sürülmesini ve diğer illerde bu karışıklığın çıkarılmasının nasıl meydana geldiğinin
4-hiç bu kadar eylemcilerin kolay tutuklanıp da ardından hemen serbest bırakılan bir eylem görmedim ve duymadım. bunun nedeni nedir? eylemlerin büyümesinin önüne geçmek mi yoksa yargı işini mi yapmadı?
5-abd'nin ve avrupa'nın bir olaya bu kadar erkenden balıklama atladığını görmedim. neden?
6-gezi platformu adıyla cumhurbaşkanına çıkanların geçmişleri, necidirler, ikametleri neredir. böyle platformu hemen nasıl kurdurlar da cumhurbaşkanına kadar çıkabildirler?
7-Türkiye barolar birliği nasıl bu kadar hızlı bir şekilde cumhurbaşkanına ulaşabildi. düşürüm de hukuğun bu kadar yavaş işlediği bir memlekette bu gazı kimden aldılar.
8- olaylar başlamadan önce borsadan para çekip, sonradan hemen yükselmesinden en çok kazançlı çıkan ilk 100 kimlerdir? kazançları ne kadardır?
9- chp'nin ikircikli tavrı nedendir. ortamı germek için tayyip erdoğanın sinirlerine oyna oyna, sonradan da barılş de kardeşlik de... pkk terörü biterse başka nasıl bir baş ağrısı sarılabilir başımıza. chp hangi tarafta olur?
10- bu olaylarda istanbul büyük şehir belediyesi halkla ilişkiler ve valilik halkla ilişkilerde görevliler istifasını verdi mi? vermediyse neyi bekliyorlar?
11-chp'nin reyhanlı saldırılarındaki rolünü kapamak için bir gündem saptırma olabilir mi bu?
12-Tuncelideki olayların elektirik kesintisi yüzünden çıktığı ve bu kesintinin gezi olaylarıyla haberleşmelerini engellemek için yapıldığı yalanını kimler yaydı ve halkı toplayıp olayıp böyle olmadığı anlaşılınca madem toplandık gezi arkı eylemi yapalım mı fikri atan kimlerdir?
13-hemen bu eylemler ardından 28 şubat davasının ağır ceza mahkemesince kabul edilmesi devletin ya istanbul'u alırım ya istanbul beni demesi midir?
14- sosyal medyada yalan haber yapan ve yayanların bu yalan ve kışkırtmaları yanlarına kar kalırsa HUKUK devleti yıkılmaz mı?
15- bahçeli neyi gördü de eylemler destek vermedi.
16- bu olayların önümüzdeki seçimlerle bağlantısı ne kadar
17- tencere tava eylemi kadar saçma bir eylem görmedim . bu eylemin susurluk kazasıyla, uğur mumcu'nun öldürülmesiyle bağlantısı ne kadardır? stress atmak için tencere teneke çalanlar aynada ne görüyor olabilirler, akıllı bir insan mı? yoksa koşulan bir hayvan mı?
ilk etapta aklıma gelen sorular bunlar...ayrıca
yabancı devletlerin istihbarat ajanı yakalandı mı yakalanmadı mı bu eylemlerde?
başbalanın gerekirse hesaplaşağız demesi ne ifade ediyor sizce.
inşaallah eyleme katılan insanlar neye çanak tuttuklarının farkına varırlar...
selam ve saygılarımla üstadım.