“İsra” gece seferi, “Mi’rac” ise yükselmek... İsra ile yol aldı Mekke’den O Mübarek Mescid-i Aksâ idi hedefteki ilk durak Hedef ordan semâya, Rabb katına yücelmek..
Seyreyledi cihanı arz ve semâvâtıyla Göründü hep gözüne Rabbin icâzâtıyla O gece ki göründü Rabbi O’na zatıyla Döndürüldü geriye büyük mükâfatıyla.
Mü’minler’in Mi’rac’ı bil ki namazdır namaz Kıl kardeşim namazı, namazın yolda komaz. Evlât, ayal, dost gelir.. Mezara kadar cevaz. Herkes geriye döner, kalır seninle namaz.
Mübarektir bu günün, mübarektir bu gecen. Mümin kardeşim inan budur sevgili ecen Tefekkür et anlarsın içinde yok bilmecen Resul’ün adı olsun dilindeki son hecen.
Muhacir kul inandı iman etti külliyen Kusurlu ameli çok tasdik etti harfiyen Niyeti halis idi art niyet yok katiyen Rabbi’nden tek dileği saadet ebediyen.
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 05.06.2013 – DENİZLİ.
Tüm inananlar için Mi’rac kandilinin hayırlara vesîle olmasını Cenab-ı Allah(C.C.)’tan niyaz ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSRA VE Mİ'RAC şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSRA VE Mİ'RAC şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mustafa Hocam öncelikle Miraç Kandilinin size ailenize ve tüm insanlığa hayırlara vesile olmasını temenni eder dualarımızın kabul ve karin olmasını dilerim.Günün anlamına çok yakışmış gönül gözü ile dizelere akmış eseri ve kaleminizi KUTLU/YORUM selam ve dualarda buluşmak ümidiyle saygılar
kandiliniz Mübarek olsun. Bu geceye uygun olarak yazılmış çok güzel bir manzum eser. manevi güzellik ve iman dolu bir anlatım şiirde. kaleminiz daim olsun.
Hocam Allah razı olsun.. Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Feyiz ve bereketin coştuğu bu mübrek gecenin tüm İslam aleminin Miraç Gecesidir.Miraç kandiliniz hayırlara vesile olsun ALLAH'IM Dua'larımızı kabul' Günahlarımızıda Affetsin İnşallah.. Saygılarımla..
Mü’minler’in Mi’rac’ı bil ki namazdır namaz Kıl kardeşim namazı, namazın yolda komaz. Evlât, ayal, dost gelir.. Mezara kadar cevaz. Herkes geriye döner, kalır seninle namaz.
İlahi şiirinizi,yazan kalemi ve yüreği kutluyorum şair arkadaşım. Miraç kandiliniz mübarek olsun. Sağlıcakla kalınız...
Evet namaz kulun miracı . Fakat cok şahit oldum benim kalbim temiz diyenlere...Kalp temizliği elbette önemlidir ama bu namaz kılmaya gerek yok demek değildir ...Adama sormazlar mı senin kalbin Allah resulu Hz Muhammed a.s kadar temiz mi diye...Yanlış olan her fikrin uzuvlarıda yanlış yolda demektir...
Tüm Müslüman aleminin mirac kandili mübarek olsun...Selamlar, saygılarımla ...