(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKREBİN KISKACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKREBİN KISKACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edebiyat defterinin Şair-i Azamı Asimaral ablamız..... Şiirlerinize yorum yapmakta dahi acziyet hissediyorum. Yüreğinize ve kaleminize sağlık.. Saygı ve hürmet ile.esen kalın...
fevkalade bi şiir olmuş ellerinize ve yüreğinize sağlık şairim kaleminiz eksik olmasın temennisi ile mübarek kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar size ve ailenize nice mutlu bayramlar dilerim.
Akrebin kıskacında sıkışmış gönlüm Kuyruk sokumu zamanların ortasında Engereğimsi sancılarda kıvranırken Bir içimlik ömrüm damlar gözlerimden
Acı tam onikiden vurmuşsun şairem. Her zamanki gibi muhteşemdi kutlarım. Hayırlı Bayramlar Asim evlatların ve sevdiklerinle mutlu ol. Sevgilerim kucak dolusu, gönderdim sana. (Kurbanla uğraşacağız akşama doğru evde olurum:)))
kim demişki kısa şiirler sevilmez diye yazan sevdirebiliyormuş demekki... destan gibi karmaşa yerine derya gibi dörtlük bu olsa gerek... çok şirindi, anlamlıydı, saygı ve selam ile...
Bayramınızı en içten,en arık,en sıcak duygularımla kutlar, Yaşanılmaya değer tüm güzelliklerin ve mutlulukların bir bayram sevinci içerisinde geçmesini temenni ederim. İYİKİ VARSINIZ İYİKİ YAZIYORSUNUZ
Can alıcı dizeler...Resimde öyle örtüşmüş ki dizelerle...Bir içimlik ömrüm damlar gözlerimden...O damlayan bir içimlik ömürde nelere gögüs germiş nelere dik durmuş kimbilir yazan yürek..Etkilendim...Saygılar...
neler anlatılmış bu dört satırda... gönül darma dağın...zamansız zamanlar ortasında...ben sancılarımın içinde yaşarken böyle her gece..sadece bir ömür var ortada... saygılarımla...