Dediğimden diyorsun, peynir ekmek yiyorsun Çifter çifter sallama netsin zavallı moruk Anlaşılan kızdırdım zırhını giyiyorsun Bu yoksulun yumruğu, iki gözdeki morluk . Seksenindeyim oğul, gayri bizde iş bitsin Uzaktan uzaktan geç elim balda elleme Mazlumlardan kan emen, yiğidimdeki bitsin Malum evde bol bol var dallamayla yelleme . Yahu Hasan’ı bile kandıramadın gitti Gübreyle sıva yaptın duvarı be adamım Adeta YİRMİ kere, davarlarla seğirtti Kokuya güçü yetmez, zavallı bir adamım
Benim güzel hasanım, hasandı basan oldu Malum insanlar gibi nikahlanman gerekir Bu moruğun golleri, basandı basen oldu Hamam parası benden bir aklanman gerekir . Ali top ile meşgul, hasanımı tanırsın Bunlara mı yüklersin, yüklü katır yükünü Gönderirim bak sana çok beter utanırsın Hele bakın edebe, sayarmış büyüğünü . Meşhur darvin soyunu, maymunlara bağlıyor Kazmadan bile gelsem sapımı inkar etmem Amma sen, varya; oğlum, ataların ağlıyor Su kabıma pisleyip, hatır için kar etmem . Sana kondu bu yazı uysada uymasa da Odunun hikayesi, bisikletin misali :)) Yenik bir fanatiksin, kulağın duymasada Sumocu ile sinek bir sikletin misali .
Bu şiiri okumuş... ADAMCAĞIZ oğuz boyundanım diye şiir yazmış HEY Allahım sen büyüksün.... Kendi vatandaşları kendine diş biliyor da haberi yok garibimin :)) BU KADAR PİSLİĞİ NERE SAKLIYACAK İLLAHAKİ ÖYLE DİYECEK :))
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bre devşirme ?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bre devşirme ?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
taş gediğine konmuş üstadım.Her zamanki özenle kaleme alınmış anlamlı şiirlerinden biri daha sayfanın süsü. zarif mesajlar var hak edenlere.kaleminize sağlık.
Ali top ile meşgul, hasanımı tanırsın Bunlara mı yüklersin, yüklü katır yükünü Gönderirim bak sana çok beter utanırsın Hele bakın edebe, sayarmış büyüğünü . Meşhur darvin soyunu, maymunlara bağlıyor Kazmadan bile gelsem sapımı inkar etmem Amma sen, varya; oğlum, ataların ağlıyor Su kabıma pisleyip, hatır için kar etmem . Sana kondu bu yazı uysada uymasa da Odunun hikayesi, bisikletin misali :)) Yenik bir fanatiksin, kulağın duymasada Sumocu ile sinek bir sikletin misali . Tebrik ediyorum güzel bir hiciv okuttunuz var olunuz selamlar.........