"Gör!" desem de faydası yok, basiretin bağlanmış Umrunda mı, kalp kırmışsın hassas gönül dağlanmış Sustum diye zannetme ki mutabakat sağlanmış... ...Ayan beyan, hatan belli; şüphe yok hiç, suç sabit ...Durma öyle mütereddit! İşte kapı, çek ve git!
Paşa gönlün olsun diye kılı kırka yaran ben Kırıldıkça, yarasını umutlara saran ben Hicran için saatleri son nefese kuran ben... ...Verilen söz yalan olmuş; çoktan bozulmuş akit ...Durma öyle mütereddit! İşte kapı, çek ve git!
Bekledim ki utanasın, başın öne eğilsin Kaybın büyük, telafisiz; sen farkında değilsin Bundan böyle gözyaşını "keşke"lere ver silsin ...Feryat edip mum gibi yan; günden güne eri, bit! ...Durma öyle mütereddit! İşte kapı, çek ve git!
Şen gülerken bir zamanlar hayat dolu, kaygısız Aynaya bak gör halini, ey utanmaz saygısız! Issız kalsın gönül yurdun, tesellisiz... sevgisiz! ...Say ki artık bir ölüsün; nefes alan bir meyyit! ...Durma öyle mütereddit! İşte kapı, çek ve git!
Aklın dahi -gör- bîhaber niyetinden, kastından Sağlam dala balta vuran düşer, düştün üstünden Helal olsun, düşman ettin en sevgili dostundan! ...Madem bela arıyordun; bir fırtına, çok şedit! ...Durma öyle mütereddit! İşte kapı, çek ve git!
Ne pişmanlık bekliyorum, ne riyakâr bir özür Kanat takıp ufkuna uç; bir kuş gibi hür, özgür! İsterdim ki yanılayım, mutlu, mesut hayat sür ...Gönlüme bir elsin artık; sana yasak bu muhit ...Durma öyle mütereddit! işte kapı, çek ve git!
Ne edebin libası da, ne ellerin burkası Benliğine pek yakışmış al melamet hırkası Huzur sana dünden uzak; Kaf Dağı’nın arkası ...Nankör için karar anı! Vakit, şimdi o vakit! ...Durma öyle mütereddit! İşte kapı, çek ve git!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* İŞTE KAPI; ÇEK VE GİT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* İŞTE KAPI; ÇEK VE GİT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.