(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOY SORANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOY SORANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...kıymetli ağabey size ben TÜRK'ÜM demenize kimse bozulmuyor ve kızmıyor. işin doğrusu dananın kuyruğu nerede kopuyor biliyor musunuz? diğer insanda ben soylu bir KÜRDÜM, Soylu bir ARABIM dediğinde kopuyor. buna tahammül ede biliyorsanız asil türkoğlu asil TÜRKÜM diye her nefeste söylemenizde hiçbir beis yok.
...bu fakirinde Milliyetini diri tutmak için çokça şiirleri var. birgün Diyarbakırda İslami ağırlıklı bir radyo olmasına rağmen canlı yayında;
Anadolu Anadolu Bin yıldır Türklerin yurdu
...bu nakaratla biten bir şiirimi ilahi türü söylediğimde canlı yayına davet eden ve tambura, tef çalan tüm Kürt Kardeşlerim adeta buz kestiler.
...işte Kimse Türk denmesin demiyor ama ulu-orta milliyetleri ortaya atmak bize hak olduğu kadar diğer milletlere de hak oluyor. ve ister istemez bir çekişme meydana geliyor.
Osman Bey Kardeşim, meramımı tam olarak anlatamadım mı acaba ?
Ben şu millettenim de! Aslınla ortaya çık! Alnından öperim ben; merdane, açık açık.
Siz bu beyiti okumadınız mı?
İnanç konusuna gelince: "Küfür tek millettir." diye özetleriz inancımızı.
Desteğimiz de:
"Şüphesiz ki kâfirler sizin apaçık düşmanınızdır."(Nisâ: 104) "Kâfir olanlar birbirlerinin dostlarıdır."(Enfâl: 73) "Eğer onlar ALLAH'a, Peygamber'e ve ona indirilene (Kur'an'a) inanmış olsalardı, onları dost edinmezlerdi. Fakat onların çoğu yoldan çıkmış fâsıklardır."(Mâide: 81)
Zulüm ehlini alkışlayan ve destekleyenler, kendi kavmimizden de olsa aslâ tasdik etmeyiz ve onların karşısında dururuz. Çünkü zulme destek olanlar da zalimlerdir. Biz, asla zalimden yana olmadık.
Selâmet dileklerimle muhabbetle selâmlıyorum Osman Bey Kardeşimi.
Bekir Bey Kardeşim, Hâlen daha millet ve milliyet kavramlarını öcü gibi görmek ve göstçermekte olanlar maalesef var. İnşaallah, kimse kimsenin milliyetiyle ilgili menfî tavır takınmaktan vaz geçer. Herkes birbirinin milliyetine saygı duyar inşaallah. Selâmet diliyorum. Muhabbetle selâmlıyorum.
Kur'an ı Kerim İbrahim suresinde her peygamberi kendi milletinden gönderdik der...Elbette o insanlar biz söylenenleri anlamadık demesinler diyedir velakin, millet vurgusu Kur'an da mevcut olduğu için hangi milletten olduğunu söylemek asla ırkçılık değildir...Allah resulu s.a.v de bir cok hadiste soyunu milletini bildirmiştir...
Aslını yitiren haramzadedir. Aslını yitiren faslını da bitirmiş olur. Ne mutlu Türk'üm ve elhamdülillah Müslümanım, diyorum ve böyle diyebilenleri saygıyla selamlıyorum. Nefis çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için yürekten tebrik, teşekkür ve selamlarımı arz ederim, değerli meslektaşım.
Irkçı denilmez asla milletini sevene Atasını, aslını sevip sayıp övene.
Bumudur? Budur..
Hocam kalemininden akan mürekkebin kurumasın , kurursa şayet kanımı veriririm siz değerli üsdatlarımızın daim yazmaları için.. Tüylerim diken diken oldu.. Allah razı olsun Saygılarımla..
Aslını inkâr eden haramzadedir Osman Bey Kardeşim. Elhamdülillâh haram ile işimiz olmadı bugüne kadar. Babamız-anamız da hamurumuzu helâl lokma ile karmışlar. Allah onların mekânlarını cennet eyleye. Irkını övene sövemem, ırkına söveni de övemem.
Nereye kadar söyle, sürecek bu gidişat, Atam’ın emaneti ,şimdi hep yıkık dökük Turan yolundan yine, gelecektir can kürşat, Emanet’e sahip çık, bırakma boynu bükük. ...On dokuz mayıs idi ,Atam Samsun’a bastı, .....Allah Allah diyerek,göğe Bayrağı astı.
Kurtuluş savaşının,ateşlendi fitili, Pusula’mdan şaşılmaz,İzmir’den düşman kovduk. Fatih’in askeriyiz, affetmeyiz katili, Orta Asya’dan gelip,Türk’lük mührünü vurduk. ....Çizildi haritamız,her adımda kan izi, ......Beyinsizler bilmezler,benim adım Türk kızı.
Allah demiştik candan,düşmanı sardı sancı, Dilinde besmeleyle ,nene hatun torunu. O bozkurt gözlerinde,süzüldü gözden inci, Umut güneşi vardı,görecekti yarını. ....Ceddimiz ceddin dede,üç kıta’ya hükmettik, .......Orta asya, Balkanlar,yeri göğü titrettik.
Nam saldık üç kıta’ya,çektik acıyla zorluk. İslam düşmanlarının,oyunu ters çevrildi, Osmanlı derin devlet,büyük imparatorluk, Teslim oldu Sırp, Bulgar,haç ordusu devrildi. ....Bizans övündü durdu,Edirne bizim diye, ......Macar’ın hükmü söndü,islam haktân hediye.
Bölmek isteyen çoktu,Rumu,Rusu,Fransızı, Doğdu islam güneşi,ezan sesi dört yanda. Çağladı ege deniz,boğdu Yunan domuzu, Vatan bayrak namustur,emanettir sol yanda. ....İngilizin dersini,Çanakkale’de verdik, ......Atam’ın sayesinde,biz hürriyet’e erdik.
Şaire :Ayşe Hasan - Kuzum Ben
Tebrik ederim usta kalemi omrunuze bereket aslini inkar edene tokat gibi cevap olmus siiriniz Var olun Saygi selam ve duam ile