(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEYAHAT YA RESULALLAH! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEYAHAT YA RESULALLAH! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Görmeyi çok arzu ettiğim yerlerden birisi de Elazığ. Özellikle rahmetli Ahmet Kabaklı üstadın memleketi olması hasebiyle o toprakları dolaşmak, oranın havasını teneffüs etmek istiyorum Güneri Hocam. Kimbilir... belki bir gün... Şayet nasip olur da oralara gelirsem, kırk yıl hatırı olan bir fincan kahvenize talip olurum..
Sıhhat ve selâmet diliyor, muhabbetle selâmlıyorum.
üstadım seyahat ruhen insanı dinlendirir.hele dostlarıda görmek varsa tadından yenmez.Yorucudur lakin tatlı yorgunluklardır. Yapılan gezinin şiirle anlatımı duru ve akıcydı.tebrik ederim.
Maksat zaten sıla-i rahim etmek Mehmet Bey Kardeşim. Gezmenin gayesi sadece bir yerleri görmek değil. Dostlarla, arkadaşlarla, akrabalarla görüşüp hasret gidermek. Hani derler ya: "Gönül ne kahve ister ne kahvehane Gönül muhabbet ister kahve bahane."
Bizim de seyahatlerimizin maksadı kalbî yakınlığı devam ettirebilmek. İnşaallah ömrümüz oldukça devam ederiz.
Çelebi misali ülkemizi cennet köşeleri gezmek görmek ne güzel, bizle paylaşma dahada güzel Mustafa hocam. Emeğinize kaleminize sağlık yürekten kutladım sayende bizlerde ifadelerinden tanımış olduk cennet köşelerini. Hocam sağlıklar diliyorum Selam ve DUA ile.
Mustafa bey hocam inşaAllah çelebinin yolu Elmadağada düşer bellimi olur, bizleride onurlandırır sevindirir ne dersin hocam. Muhabbetle sağlıkla kal hocam.
Hülvani Bey Kardeşim, Gezmek, sadece biryerleri görmek maksadıyla olursa farklı bir hüviyet kazanır. Bizim gezmelerimiz gönüldeş olarak bildiklerimizi ziyaret etmek, peygamberimizin övgüsüne mazhar "sıla-i rahim" etmek maksadına matuftur. İnşaallah niyetimize riya karışmamıştır. Memleketin bir çok yöresini dolaştım. Kiminde asker arkadaşım, kiminde meslektaşım, kiminde akrabam, kiminde ise sadece merhaba hatırı olan gönül dostlarım vardı. Karşılıklı ziyaretler ile memleketin her tarafının havasını teneffüs ettik sayılır. Şu ân göremediğim bir güneydoğu yöremiz var. İnşaallah oraları da görmek nasip olur. Cümle gönül dostlarıma sıhhat ve selâmet, bereketli bir ömür niyazıyla seyahatler diliyorum.
Seyahatim en nihayet Huzur ile bitti gayet Muhacir sağ, dost selâmet. Hâzırûna tez duyur, gel!
Evliya Çelebi Tanrının huzurunda; -Şefaat ya Resul Allah diyecek yerde, -Seyehat ya Resul Allah demiş.Ondan sonra dünyayaı dolaşmış. Güzel şiirinizi kutluyorum şair arkadaşım. Yürek sesiniz hiç susmasın. Sağlıcakla kalınız...
Her daim yolunuzun açık, nahif yürek sesinizin hep güçlü ve dostlukların kavi olmasını hararetle temenni ederim. Nefis ve görkemli çalışmanız/paylaşımınız için çok teşekkür eder; hürmet ve selamlarımı sunarım, değerli hocam.
Muhterem Ağabeyim, Memleketimizin her bucağı ayrı bir cennet köşesi. Hele hele vardığın yerlerde dost bildiklerin varsa ve gönül kapıları ardına kadar açıksa... hiç doyulmuyor seyahate... Fırsat buldukça çıkıp dostları ziyaret etmeye devam inşaallah.. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
TEBRİKLER
selam saygı sevgi sabır ve dua ile
ALLAH C.C EMANET Ol