Hikmet açılımıyla özgün anlam peşinde Koşturmanın bedeli, haktır kelam işinde; Kitap sayfalarında sobelenen her yansı, Iska geçtiğimizi geri kazanma şansı; Nice beklentilere cevap vardır içinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİBÂCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİBÂCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hikmet açılımıyla özgün anlam peşinde Koşturmanın bedeli, haktır kelam işinde; Kitap sayfalarında sobelenen her yansı, Iska geçtiğimizi geri kazanma şansı; Nice beklentilere cevap vardır içinde.
Şiiriniz babamın kitaplarını hatırlattı.Bana al demişti ne hikmetse hepsi yokedildi okuyalım diyenler getirmemişler inşaallah yararlanırlar.Kutlarım Sydney den selamlar dua ile.
Koşturmanın bedeli, haktır kelam işinde;
Kitap sayfalarında sobelenen her yansı,
Iska geçtiğimizi geri kazanma şansı;
Nice beklentilere cevap vardır içinde.
Şiiriniz babamın kitaplarını hatırlattı.Bana al demişti ne hikmetse hepsi yokedildi okuyalım diyenler getirmemişler inşaallah yararlanırlar.Kutlarım Sydney den selamlar dua ile.