"Öl!" desem ölüme hazırdı güya Razıydı girmeye ateşten suya "Sensiz bu bedeni dipsiz kuyuya Salarım" demişti; yâr...diye sevdim. Kaydı var kalbimde her bir ahtının Ecesi ben idim gönül tahtının.
Ne zaman dokunsa tenime teni Alıp götürürdü bendeki beni. "İncimsin, feleğin elinden seni Çalarım" demişti; yâr...diye sevdim. Bir başka kokardı bahçemde çiçek Sanırdım ki ömrüm böyle geçecek.
Gâh Ferhat olurdu, kâh Mecnûn, deli Ağlardı, dinmezdi gözünün seli "Ölümdür" deseler aşkın bedeli "Gülerim" demişti; yâr...diye sevdim. Mehtaplı geceler sustuğu vakit Verdiği sözlere gözleri şahit.
Kader maharetle kursa da ağı Sarsılmaz gönlümün muhkem otağı. Öyle ki, "Del!" desen, koskoca dağı "Delerim" demişti; yâr...diye sevdim. Bakışım kalbine işleyen oktu Kurduğum hayalde hazin son yoktu.
Ar etti aşkımdan, gizlendi ayıp Bir bendim kalbinde, gerisi kayıp "Ayrık otu bitse, erdemden sayıp Yolarım" demişti; yâr...diye sevdim. Meğer tiyatroymuş; kapandı perde Aşk paramparçaydı; parçalar yerde.
Kimse göstermedi güz ile kışı Demedi "İnanma, bu gönül işi!" "Üzülsen, ağlasan gözünden yaşı, "Silerim" demişti; yâr...diye sevdim. Kapıyı yüzüme çarparak gitti Ölümsüz denen aşk, hüsranla bitti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YAR DİYE SEVDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YAR DİYE SEVDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEBRİKLER
Selam Saygı Sevgi Ve Dua İle
ALLAH C.C EMANET OL