avuçlarımda karanlık bir öykü dudaklarımda çan sesi
Yine o özge gül değdi dilime İğneledi içimin canını Ezildi tepelerim Kadife bir sızı bu kadar üşütür mü tanrım Daha dudağı sesime değmeden Bak uyandı soluk uykudan nefesim Depreşti tükenmiş! taarruz izleri Günâha mı gireyim Yoksa yine mi sen? Diyeyim Yoksa cehennem!
Sanki çağla vakti don vurdu yeşili, tipi Kalakaldım öyle koynunda elleri yetim Kırıldı yalanlarım kızgın kumda yuvalı kumru gibi Ağladı kuzgun dilinde serçe Biraz rahmet biraz nefes sabır üzeri Ç/ağladı d/urdu laf/azan s/us d/ilimde Ölmedin mi sen daha Ağaç kovuğunda uyuyan şarabî hercâi menekşe
Yuttum sesinin yapmacık kıvılcımını Korkma canımın içi Ateş korkutmaz barutu Bilsen Kaç duble içirdim o iki dakikada eleme Kaç med cezire tutundum zoraki "Kımıldama!" "Kaldır ellerini" zaman! Hiç kanatmasan telefonu Bir dudak payı daha demlensem Ah diyebilsem!
Ki yıllardır devrilmiş ne varsa en altında benim sanki Ki yıllardır devrik cümleli hilelerden artık iğrendim Ki yıllardır kandırmaktan yoruldum "iyi ki gitmiş"leri
İyi "ki"ler kötü "ki"leri kovarmış Kim demişse gelmişini geçmişini İyisini de geçtim Yaşamaksa hayat dedikleri Şimdi anladım ki Nefesi kesilmiş cesetmişim "iki dakika ötesi" Yıllardır çok sevdim sanmışım amansız, deli gibi Oysa sen bir ömür öldürmüşsün beni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şarabî Hercâi Menekşe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şarabî Hercâi Menekşe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birbirinden güzel ve zihinde görüntüye dönüşen imgeler, yine etkili betimlemeler şiiri çok çok harika kılmış.. Olumlu algılarda hüküm verilişi; olumsuzlarda kapının açık bırakılışı, okuyucuya "sen düşün, tamamla, ne istiyorsun" der gibiydi; Kutladım kaleminizi üstadım... Selam ve saygı ile...
Olumlu algılarda hüküm verilişi; olumsuzlarda kapının açık bırakılışı, okuyucuya "sen düşün, tamamla, ne istiyorsun" der gibiydi;
Kutladım kaleminizi üstadım...
Selam ve saygı ile...