Bugün gene özledim seni. Seninle geçen günlerimi. Adını fısıldamayı özledim. İçime sinen kokunu özledim. O,beni benden alıp Başka diyarlara götüren; Gök mavisi gözlerine bakmayı özledim. Kimsede hissedemiyorum, saçını okşarken ki O içimdeki duyguyu. Teselli etmiyor hiçbir omuz Senin küçük omuzlarında bulduğum mutluluğu. Sesin içimde, adın dudaklarımda Dile dökemesem de Günlerdir yankılanır kafamda. Sorular cevapsız. Arkadaşlar anlayışsız. Sevgiler benden yana karşılıksız İyice arar oldum seni bu zamanda yanımda. Kim bildi bizim aşkımızı Fark eden oldu mu? Seninle yakınlığımızı. Ben herkesi sildim, gidenler geçmişte kaldı. Bir tek senin, senin yerin yüreğimde ayrı Ne oldu şimdi? Sanki tanışmıyormuşuz gibi Bir uzaksın benden. Gözlerindeki bu nefret neden? Ne yaptım da kazandım bu düşmanlığı Beni seven insan nerede? O gülen sevdalı gözler nerede? Beni her şeyimle kabul eden Nerede benim tanıdığım o kız. Bu kin nerden çıktı şimdi. Ne zamandan beridir bu düşmanlık. Bir günde ne oldu da değiştin Kimlere inandın da beni terk ettin Neler oldu sana böyle söyle Söyle nerede, beni anlayan o kız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyle nerede, beni anlayan o kız... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyle nerede, beni anlayan o kız... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair yüreği her zaman hüzün dolu neşe dolu .. dugusallık diz boyu dalından koparılmış çiçeğe benzer ... susuz vazolarda kalmaması dileğimle.. kutlarım yürekten.
hüzün dolu neşe dolu ..
dugusallık diz boyu
dalından koparılmış çiçeğe benzer ...
susuz vazolarda kalmaması dileğimle..
kutlarım yürekten.