Sus konuşma... Ayırma benden gözlerini İzin ver doya doya bakayım Bırakma ellerimi, sıkı sıkı tut. İki dakikada olsa kendimi sana doğru bırakayım Konuşayım, konuşayım Sende her zamanki gibi dinle Yüzünde o kendine has gülümsemen ile. Hatırlar mısın seninle içtiğimiz çaylarımızdaki muhabbeti; Sen üzülme diye yaptığım delilikleri. Ne kadar güzel gülerdin. Başka bir güzel bakardı , O zaman bile gözlerin Tabi asiliği de altta kalmazdı Ama bilirdim beni kırmak istemezdin Çünkü sende beni, Benim seni sevdiğim kadar severdin bilirim. Ne olur üzme şimdi kendini, İndirme o güzel gözlerini. Sakın akmasın o gözlerden yaş ben gidiyorum diye Büzülmesin dudakların arkamdan. Gün olur özlemin sığmazsa yüreğine. Haykır o zaman gökyüzüne Martılar anlatır seni bana merak etme Hani herkes diyordu sende kızıyordun ya O bizi unutmaz ,beni unutmaz vefasız değildir Sevginin de sevmenin de ne olduğunu bilir. Unutma bunları, Seni de unutmayacağımı. Sen ki benim kalbimin kuzey kapısı Sen ki benim nesli tükenmiş delikanlı kızım Sen ki benim mutlu ol diye kactığım Sen ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.