Eyy Umudu pembe bulutlarla bezeyen Bahar ellerinde saklı Örgütle yüreğini Şimdi sen zamanı Gün seninle başlayıp Seninle bitsin Esmer gülüşlerinde Munzur çağlayıp coşsun Bakışlarında huzur var
Gözleri şafağı süpüren güzel Güneşi sende sevdim Canım Candan ötem Senden özge yâr var mı Her cefaya seninle göğüs gerdim Bazen kızdım Bazen de yerdim Sendin her derdin dermanı Hayata tutanağım Yaşamı seninle sevdim Evimin güneşi Neşesi sen
An gelir Gamzelerinde ölmekte var güzel Doludizgin tutunmuşken hayata Gözlerin ömür’e bedel Bakışların ömür uzatır Dağ kokuşlum Munzur kokar saçların Ellerinde bahar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ellerinde Bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ellerinde Bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne şanşlı evlatların var keşke herkesin sen kadar harika yürekli bir annesi olsaydı, bazen onlara gıpta etmiyorum desem yalan olur, tebrikler güzeller güzeli.
Uzatma gayri bu selamını....!!! Seni beklerken şaştı aklım şaştı fikrim, Taş değdi dişe,yumruklar vurdu döşe.. Aklım ermez oldu kelimelerim kör düğüm.. Hep dil desin hep özümde hep gönlümde.. Kalmasın kavuşmamız kalmasın kıyamete ... Dil yorulsun,dudaklar kurusun ey gözüm. Sen düşünme, yeterki beni sen bulasın... Dön gel,tuanam.... Cennetten düşen ilk yağmurum..... ..................................................yazan engin gönlün sahibine sonsuz şükranlarımla..kutlarım.........
An gelir Gamzelerinde ölmekte var güzel Doludizgin tutunmuşken hayata Gözlerin ömür’e bedel Bakışların ömür uzatır Dağ kokuşlum Munzur kokar saçların Ellerinde bahar
o güzel baharlar sonsuza kadar seninle olsun canım.. yüreğinin sesini seviyorum Gülşenim..sevgiler.. tebrikler..
Yedi bölgenin yedi ikliminde yaşar umutlarımız, Şimdi el birliği içinde gün barış günüdür... Devir bilgi devri, verildi tuşlarla komutlarımız, Geçmişte yapılan hatalar,insanın acılı dünüdür... Tebrik ederim...