Yüzümde ay kırığı, gece son turlarında Durağan kayıp gidiyor, gölgesi anın; Ak gözlüklerimin retinasında. Aşkla esiyor poyraz… Tekil sancılar türetip ağırlığınca, Gömülüyor bakışlarıma ölüm; Toprak tüterken zamanın ayracında…
Iskalanmış bir ömür, kollarımda yaşlanan Bunca yıkılmışlıkla, şehrim viran… Özrü suskunluğundan büyük; hiç iltimas geçmedi yelkovan… Daha dün annem dikerdi oysa söküklerimi Mayın tarlasında oyalanırken düşlerim. Adımlarım tökezler, Paramparça ümitlerim…
Heybem izmarit yüklü bulutlar çağırır; Hüzün gri yürür çatımda Hızla siliniyor suya yazılanlar Ayrılık çalar çanlar Bu vakit git! Parmaklarım acıyor; İmgesiz konuşamıyorum…
Omuzlarım dik, üstünde başım Babam yok ardımda artık… Mürdüm rengi kanıyor kalbim Küllenmemiş yangında bıraktım. Yansın yanılgılarım…
Yedi kapıdan duvar, renksiz hengâme anılar Sesi kesilse nefesimin şu an Söz kısmaz ateşini yine de, belleğimde kalır bin yıl bu har…
. “Zarafet uğrarsa düşlerine bir gün; Burnunun direğine sal özlemini, beni güzel hatırla”
İçimde kırıldı vurduğun camlar Kekeme sokaklar, dilsiz caddeler boyu kötürümüm. Büyüyor kederin yumağı Mabet sen, tapınan bendim; Görmediler…
Hiç bir şey onarmıyor yaralarımı Sabrıma yaslanan ikindi kuşağında Ya da kabil olmayan bir zamanda Anımsıyorum buzdan parmaklarını Dokunma artık ellerime Üşüyorum…
“Şehir döşeniyor ayakuçlarıma, Yok yere ağlıyorum; hiç yere bitirdiğim gibi cümlemi”…[
Neşe CÖMERT 19 Mayıs 2013
Şiirimi Güne taşıyan Değerli "Edebiyat Defteri" yöneticilerime ve değerli seçki kurulu üyelerine çok teşekkürlerimle... Okuyan, beğenen, yorumlayan, tüm dostlarıma çok teşekkürlerimle... Sevgi ve saygılarımla....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırılmalar - I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırılmalar - I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Omuzlarım dik, üstünde başım Babam yok ardımda artık… Mürdüm rengi kanıyor kalbim Küllenmemiş yangında bıraktım. Yansın yanılgılarım… .............................tebrikler değerli yürek
Şiiri yüreğe dokunduğunda daha çok seviyorum.Ayrılık sevilir mi? Şiir gibi olabilir mi? Olabilirmiş . Şair öyle diyorsa vardır bir bildiği. Gerek seslendirmesi gerekse içeriği , kurgusuyla müthişti. Yüreğinize sağlık Neşe hnm
Uzun bir aradan sonra siteye girip sizing gune gelmis olan nefis siirinizi hayranlikla dinledim.Duygu dolu yuregine ve kaleme kem gozler degmesin. Gonulden tebriklerimle birlikte sevgilerimi biraktim.Yorum kendi basina nefisti.
Bu şiirin yazıldığı tarihlerde hiç yorum yazmadığım için, çok beğendiğim halde bu sayfaya da yazamamıştım. "Zamanı geçti" demezseniz eğer şiire tebriklerimi şimdi sunmak isterim.
Yıllardır beğeniyle okuduğum kaleminiz bu kez daha bir hoş mısralar üretmiş bence. İmgeler ve anlatım yerli yerinde olmuş...
Bu arada seslendirme konusunda da tebriklerimi belirtmeden geçemeyeceğim...
hayıflanıyorum böyle şiirleri okuyunca zorluyorum düşlerimin en sancılı sobeliklerini yine de kıramıyorum şimşeklerden örülü kiremitleri dam başında oturmuş avuçlarımda yıldızların kızlarına şiirler yazmaya çabalarken işte kıskanç ay ben gibi tebriklerimle şair
Hüzün konuşmuş Kırılmalar-1 de Ve imgeli konuşmuş ama ne dediğini anlatabilen Ve okuyana nakış nakış işleyen ince bir oya işçiliğinde Çok beğendim Neşe hanım Bu yüzden tebriklerimde çokça Ve yorumun harikalığuna da belirterek Selam ve saygılar bıraktım sayfanıza Dostlukla...
Çok güzeldi.... önce okudum ...yüreğinize sağlık..haketmiş günün şiir olmayı hemde fazlasıyla.. sonra dinledim... kusura bakmayın ama seslendirme kötü... o kadar cok okuma hatası varki.. dikkatlice dinleyin .. şiirdeki dize anlamları bölünmüş seslendirmede...
Seslendirme zor iştir biilirim üstelik cok eskiden canlı şiir okuma ile ilgilenmiştim..bir şiir tabiki her okuyanda o anki duygu atmasferinde farklı yankılar yapar ben okurken farklı yorumladım...
Dikkatlice dinledim evet.. Hamiyet hanım; Deniz Pınar arkadaşımız çok etkin derin şiirler seslendirir... Ki kendisinden okumasını rica ettiğimde de söylemiştim.. Hissederek okuduğu için... İstediğin yerleri bölebilir, şiiri duygusunca istediğin gibi okuyabilirsin demiştim. Kendisi Şiirimi seslendirerek şahlandırdı, deyim yerinde mukabildir.. Şiir seslendirmesinde okuyucuya hissettirmekdir bence aslolan... Dikkatinize hayran kaldım, ne güzeldir bir kalem tutan yazar için bu özveri... Deniz arkadaşıma da size de tekrar ve çok teşekkür ediyorum... Selam sevgi ve saygılarımla...
Merhaba kendime pay bicip cevap yazmak istedim ki yazmamam da gerek aslinda cunku burda aslolan daim siirdir. siir ve sair bizi ilgilendirir. yorum ya da seslendirme arti bi prim vermez.
Haklisiniz bir yerde sozcugu yanlis telfuz etmisim. Ancak cumleleri yanlis yerlerden boldugume katilmiyorum. Siiri ben bu sekilde okumus ve anlamistim. siiri herkes okur herkes ayni siiri farkli okur ama. Farkli paylarda bicer kendince.Neyse. Tesekkur ederim dikkatinize. Ancak dedigim gibi yanlis bilunmuslugu falan yok .ben o sekilde icimden okumus sonra seslendirmistim. tabi siz garkli bolebolirsiniz.herkes farkli bolebilir.
Çok teşekkür ediyorum, Zehra hocam... :) Beğenmenize sevindim, ki ben de çok etkilendim yorumdan... Yorumla birlikte şahlandı şiirim... Daimi sevgim ve saygılarımla...
çok güzel tebrik ederim .. Hiç bir şey onarmıyor yaralarımı Sabrıma yaslanan ikindi kuşağında Ya da kabil olmayan bir zamanda Anımsıyorum buzdan parmaklarını Dokunma artık ellerime Üşüyorum…
Evet sözleşmiştik, daha dergideyken :)) Şaka bir yana, şiir söz konusu olunca beğenin ve heyecanın inanılmaz çevk veriyor bana, iyi ki varsın... Toparlanma sürecimce benden desteğinizi esirgemediğiniz için teşekkürler.. Sizin eserinizdir, eğer yine yazıyorsam, Denize de tekraren teşekkürler ederim, renk ahenk kattı sayfama...
Teşekkürüm sevgim ve sonsuz saygılarımla Gülhun ablacığım... Güzel yüreğinden öpüyorum...
Tanıdığıma en çok sevindiğim şairlerden birisi Neşe hanım...Hiç yanıltmadı...kelimeler gene özenle seçilmiş...Ve kendisine has üslubuyla harmanlaşmış şiir...Tebrikler değerli kaleme...
Babam yok ardımda artık…
Mürdüm rengi kanıyor kalbim
Küllenmemiş yangında bıraktım.
Yansın yanılgılarım… .............................tebrikler değerli yürek