Bana anlaşılamamanın verdiği güçle, yazıyorum şuan. Sinir katsayılarımın yükseldiği bir anda. Korkma sana ne küfür ne de beddua edeceğim, Sadece sensizliği kalem sessizliği kağıt yapacağım. Düşünce gücümle yapmak istediklerimi birleştirdim. Ardından bir kaç duble atacağım. Bilirsin, tek kadehte kendimden geçerim zaten. Ondan sonra olacakları sen düşün. Yapamayacağım delilik kalmaz,kalkar gelirim Ortamı da bilirsin acayip gererim. Tanırsın sen beni ,hep söylerdin ne olursan ol, Ben seni olduğun gibi severim, Hani nerde o sözlerin,yalansın,dolansın işte. Gitmeyecektin güzelim,söylemiştim seni üzerim. Korkma değer verdiğin bedeninle işim yok, Ona zarar vermeyi hiç düşünmedim , Benim değer verdiğim şey duyguların , Seni duygusuz, ruhsuz kadın. Anlayamadın mı ben senin ruh halini sevdim. Değersiz bir paçavra benim için bedenin. Şimdi korkarak yaşa çünkü duyguların yok senin, Öldün ve bittin gömmedim de seni kara toprağa. Gömmeye de niyetim yok,acı çekmeni istiyorum. Benim çektiklerimden çok. Düşünsene ben kaç gece sokak lambalarının, Loş ışıkları altında ,kaç gece titredim. İnan kaç gece polis karakollarında misafir edildim, Ayyaş diye kaç kere dalga geçildim, Sersefil oldum, serseri oldum. Aslında hak ettim ben bunları hak ettim, Niye kendimi düşünemiyorum, Geleceğim , hayallerim yok mu benim, Bir senin için ,değersiz bir senin için, Aptalın tekiymişim, halbuki güçlü olsam , Direnseydim sana, dimdik yıkılmadan. O zaman belki daha da canını yaka bilirdim. Seni yaptıklarına pişman edebilirdim, Bak bundan sonra şahlanmış bir atım. O yüzden bundan sonra kork benden, Çünkü ne ben eski ben ne de hayatım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORK BENDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORK BENDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.