bir hayâl kompartımanıydı gözlerin içinde kendimi rahat hissettiğim yanıltırım sanmaktı yangını hep benim sanmak, yanılgı gölgesi hep gölde kalır ördeğin geçici kiralamışım oysa peşin seven peşinden de severmiş örneğin
efsunlu ıtırlar cirit atıyor şimdi dilde kurulu zırhlı çargah kimse bilmez şimdi sesimden özlediğimi kim anlar ki suskun çetele lehçesinden kim bilir koynun tâze karanfil bahçesi saymaz kimse kaç uyku ürküttüğünü kim sayar ki bir masalın kaç cocuk büyüttüğünü
ne güzel demişim sana tutkulu aşk makinesi diye tut kulu bırakma programlı içimin has odası hassa alayı ökçesiz kıble dilimin alâmet-i fârikası sustukça seni dilimin mikrobu azıyor seni sevmek süresiz zaman aşımı zaman beklemek bir vakte dek dudaklarda sabır söndürmek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suskun Çetele Lehçesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suskun Çetele Lehçesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep karşılıksız sevmekle geçmez ya ömür. Sesine ses ister aşık; bazen gözüme göz ilişsin der. İsteyenin bir gözü kara; ama vermeyen illaki zenci olacak diye de bir kayıt yok sevda defterinde. Vuslata kadar yolu var... Yürekten kutluyorum. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Çağrışımları, söz sanatları ile böylesine nefis ve usta işi şiirleri okumak hem şiir hazzı yaşatıyor bana hem de dilin ifade gücünü gösteriyor...Kıymetli üstadım, her şiirde bir başka mana sunmanız ve kaleminizin özgünlüğü her zaman belirttiğim gibi örnektir ve okuyana çok şey kazandıracak güçte, zenginliktedir... Saygı ve selam ile...
eyvallah hocam konu şiirse kimin yazdığı önemli değildir çünkü kimse okurunu seçemez! okur seçer şiiri ya da okuyacağını o sebeple işi şiir olan bilakis memnun olur eleştiriden büyümek adına...
Bu bakımdan sana minnettarım, korkmadaN, çekinmeden yazabiliyorum fikrimi. O yüzden değerlisin. Keşke daha çok kişi böyle olsa da biz de doysak eleştirmeye. :) Saygı ve sevgi benden de hep.