(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BELLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BELLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bölünecek yurt belli diyorsun aman ustam bunu kimse hayalinden bile geçiremez bu millet başka milletlere benzemez kıyameti koparır en yumuşak başlısı aslan olur milli davada Allah akıbetimizi hayretsin tebrikler selamlar
Bütün endişemiz, iç çatışmadır Bayram Ali Bey Kardeşim. Şayet bir iç çatışma çıkarsa bu, ne Lübnan'a benzer, ne başka yere.. Allah (C.C.) göstermesin, kan gövdeyi götürür.. Bölünmeye bunun için karşıyız. Biz, bin yıldır birlikte yaşayarak "biz" olduk. Sen-ben yok.. O yüzden tırnak ile eti ayırmak kanlı olur. Sonumuz hayr ola...
Mustafa hocam, düşmanın yazdığı bu senaryoyu yırtıp atamaz mıydık? Atmak bize daha pahalıya mal olurdu,diye mi düşünüldü acaba? Bizim hayrımıza bir şeyler yapılıyor da, biz mi farkına varamıyoruz? İçimdeki bir ses yapılan işlerin yanlış olduğunu bana duyumsatıyor. Parçlanmadan, mevcut sınırlarımız içinde barışık yaşamak ve komşularıyla sorunsuz bir ülke bırakmak torunlarımıza idealimiz olmalı..Eserinizden dolayı kutlarım sizi. Saygı ve selamlarımla...
Öyle bir zamandayız ki; kimin neyi, niçin yaptığını anlamak nerdeyse imkânsız denecek kadar zor. Müthiş bir bilgi kirliliği var. Suizan ve iftiralar da cabası. Bunun yanında ihanete varan itaat kültürü ile birleşen nemelâzımcılık da baş belâsı. Doğru nerdedir, kim doğru yapıyor, doğruyu nasıl ayırt edeceğim? sorularını sorduğumuzda Allah (C.C.)'ın verdiği "akıl" nimeti üzerine düşen vazifeyi yapmakta zorlanıyor. Sırlarla dolu bir âlemdeyiz ve âciz kalıyoruz bu sırları çözmede.. Yapabildiğimiz, aklımızın erdiği kadarıyla şer olarak bildiklerimizden uzak kalmaya çalışmak ve "sonumuzu hayreyle Ya Rab!" duası ile Allah'a (C.C.) tevekkül etmek.
Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki… İhanet belli,Namert belli Bunlara yürkleri, bilekleri ile haykıran mert belli, Vatanının savunan er belli. muhacir bozkurt'un haykıran kalemi belli.
"Gün doğmadan neler doğar." sözü boşuna söylenmemiştir Ziya Bey Kardeşim. Umutsuzluk müslümana yakışmaz. Her zaman ümidimizi koruyarak gündemi takip etmek ve uyanık olmak zorundayız. İnşaallah ihanet çemberi kırılacaktır. Selâm ediyor, huzur diliyorum.
Kaç asırlık hasmımız Niye oldu hısmımız İnandı bir kısmımız İnanmayan kurt belli.
MUHTEREM ABİM,ÇOK DOĞRU VE TAM İSABET BU SÖZLERİNİZDEN SONRA SÖYLENECEK SÖZ BULAMIYORUM. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN,KALEMİNİZ DAİM OLSUN.ALLAHIM MİLLETİMİZİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN,BASİRET NASİP ETSİN. SELAM SAYĞI VE HÜRMETLERİMİ SUNUYORUM. ALLAHA EMANET OLUN.
Bazı insanlar hâlâ oynanan oyunun farkında değiller.. Bölünmeye karşı duranları kaba bir ırkçılıkla suçlayabilecek kadar safdil insanlarımız var. Sanki ortada bir savaş varmış gibi barıştan söz ediliyor. Kim kiminle savaşıyor ki? Ortada bir ihanet var, bir de ihanete dur diyen taraf var. Bu ikisinin ayrımını yapamayacak kadar basireti bağlanmış kişiler oldukça işimiz çok zor. Allah kolaylık versin demekten başka bir şey gelmiyor şu anda elimden. Sonumuz hayr ola.. Selâmet diliyorum muhterem kardeşim. Allah (C.C.)'a emanet olun.
"Düşmanın yazdığı senaryoya göre bir tiyatro oynanıyor ve aktörleri maalesef kendi milletinin zararına rol aldıklarının farkında değiller veya ihanet içindeler..Mustafa BOZKURT"
...KIYMETLİ AĞABEY endişilerinizi paylaşmıyorsam namerdim. ama bu oyun bguüne mahsusmudurki hiç evveliyatından taş kaldırmıyorsunuz?
...hangi evveliyat dediğinizi duyuyorum. örneğin pkk'nın kuruluşu, örneğin APO'nun teslimi, örneğin idam kararına rağmen ASILMASI İÇİN bir önerge dahi veremeyen çapsızların durumu, örneğin T.C(nin bir bakanının Cumhur Başkanlığına adaylağını engelleyen ve hatta hatta Bakanı ve korumusını Dövenlerin durumu hakkında bir tek kelime etmiyorsunuz. o "oyunların" planlayıcıları ve uygulayıcıları ihanet içerisinde değillermiydi?
...oyunun bir parçasını görmek diğer parçasını gözardı etmek en az ithamla görememek ne kadar doğru olur?
Kıymetli Osman Bey Kardeşim, Hiç bir zaman at gözlüğü ile bakmadım olaylara. Milliyetçi ve ülkücü olduğumu hiç bir zaman inkâr etmedim ve etmem de amma milliyetçiliğimi inançlarımın önünde görmek veya göstermek isteyenlere de hiç bir zaman taviz vermedim. Elhamdülillâh Türk/İslâm Ülküsünün adsız bir neferiyim. Bugüne kadar inançlarımın gereklerini yerine getirmeme engel olabilecek ne varsa sürekli karşı durdum ve bundan sonra da durmaya devam ederim. Bir tarafı görmediğim veya görmezden geldiğimi iddia etmekle bühtan içinde olduğunuzu hatırlatmak isterim. Bahsettiğiniz olayda da ilk tepkiyi verenlerden birisi olduğumu bilmenizi isterim. Ben, her şeyden evvel âdil bir adâletten ve hukuktan yanayım. Milletime olan sevgimin ve dinime olan bağlılığımın ölçüsünü de kimsenin belirlemesine müsaade etmem. Bunu da böylece bilmenizde yarar vardır. Selâm eder sıhhat ve huzur dileklerimi iletirim.
Soru işaretleriyle dolu bir süreç yaşıyoruz Allah sonumuzu hayıreylesin dün düşman olan bugün dost oluyor, dostlar ise düşman neler olup bitiyor herşey birden tersine dönüyor akıl harici işler. Aklı selim olan biliyor ki Amarika vur diyor vuruyorlar dur diyor duruyorlar dost ol diyor oluyorlar düşman ol diyor oluyor. Hani küfre rıza küfürdü neler değiştide kafirile dost olundu boyun eğildi ?
Mustafa bey hocam bizler biçareyiz sonumuz Allah kaldı kutladım muhabbetle DUA ile kal..
Düşmanın yazdığı senaryoya göre bir tiyatro oynanıyor ve aktörleri maalesef kendi milletinin zararına rol aldıklarının farkında değiller veya ihanet içindeler.. Sonumuz hayrola.. Selâm ve muhabbetlerimi iletiyorum Hülvani Bey Kardeşim.
diyorsun aman ustam bunu kimse hayalinden bile geçiremez
bu millet başka milletlere benzemez
kıyameti koparır en yumuşak başlısı aslan olur milli davada
Allah akıbetimizi hayretsin
tebrikler selamlar