(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAHMET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAHMET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her bir yağmur damlası dört bin metreden düşüş hızını artırmadan indiği için rahmet. Tıpkı bir ananın yavrusunu okşadığı kadar yumaşak olduğundan rahmet. Şayet düşen bir cisim gibi yağmur damlası düşerken hızını artırsaydı yeryüzü kalbura dönerdi. Kaleminize sağlık. Selam ve saygılarımla.
Yerçekimi kanununun iflâs ettiği ân'dır yağmur, dolu, kar yağışı ânları. İşe o yüzden "rahmet" olur... Rabbımız bize merhametin en yücesinin kendinde olduğunu gösterir..
Yaşadığımız hayat bize neleri hissettiriyor, neleri unutturuyor... karıştırdık... Karmaşık hayat yollarında şükür duygusunu kaybetmeden yaşayabilmek için çabalıyoruz dost kalem... Sıhhatiniz daim ola...
MUHTEREM ABİM HİSSEDEN YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN.KALEMİNİZ DAİM OLSUN. ÇOK MÜKEMMEL BİR KONU VE ŞİİRDİ.ALLAHIN RAHMETİ BEREKETİ ÜZERİMİZDEN EKSİK OLMASIN. SELAM VE SAYĞILARIMLA...A.E.O.
İlkbaharın yağmurları soframıza bereket, ruhlarımıza sükûnet bahşediyor Ali Bey Kardeşim. Şükür, Elhamdülillâh... Sıhhat ve selâmet diliyorum güzel yüreğinize.. Gurbet ile gönül dolusu selâmlar...
Gökten inen yağmura Denk olan ruha inen vahiy Temizler yürekleri İnsan yağmuru vahiy.
İkindi orta namaz Vaktini kaçırma derler İkindi orta, vasat ideal olan namaz Salat Dik durmak Rabbin huzurunda Her daim Bunların içinde en güzele varmak Kırk ikindi içinde En güzele ulaşmak ibadette Ruha yağan Rahmet Açık gönülleri bekler.
Mümbit bir toprak yürek Bakmasını bilene Bereketli yağmur vahiy Okumasını bilene Tozlu yürekleri açıp okumadıkça Kainat kitabıyla beraber Gökten inen rahmet sel olur Ne varsa aklımızda gönlümüzde Alıp götürür.
Çok söyleceklerim var, Yürek sesimden Gürleyen bir gök say beni Titre ve dinle Gölge olan bu yerden Aslını gör İşte yağmur İşte sel İşte vahiy İşte nankör Tercihimiz hangisi Elbet belli Rabbim hiçbir toplumu Vahyi açıklamadan helak etmedi.
Ya Rabbim Görünenin ardında Görünmeyeni bilen yalnız Sensin Ben acizliğimle geldim kapına Sözlerim boyumu İmanımı aştıysa Affet Sen Ekbersin Sen Rahmetin kaynağısın Bizleri bize bırakmadın Eğer yanılırsak, şaşarsak Yine bizi doğruya ileten yalnız Sensin Ya Rabbim Başka kapı yok Her şey Senle Ne şer Tanrısı Ne hayır Tanrısı Tek İlah Sensin Sen bizleri Sana güvenen Senin vaadin olan cennetlik amelleri işleyen Yalnız kendine değil başkalarına hayrı dokunan, Salih amel işleyen Ve yaptıklarıyla örnek olan Bunun üzerinde sabırla duran Kullarından eyle Amin Amin Amin
Melik Haker tarafından 5/9/2013 8:07:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mustafa Hocam, şuan Ankarada hava bozdu bulutlar yoğunlaştı inşaAllah afet olmada rahmetiyle arındırır doğayı sular rahmetiyle, çünkü buna bitkilerin börtü böceğin çok ihtiyacı var. Bütün temenni ve dileklerinize katılıyorum inşaAllah kurak geçen bçlgelerede rahmet yağar. Muhabbetle kalın Hocam.
Hülvani Hocam, Özellikle Ege Bölgesinde KIRKİKİNDİLER olarak bilinen yağmurlar nisan ve mayıs aylarının rahmet pınarıdır. Birkaç günden beri hava arada bir bulutlanıyor ama bir türlü yağmur yağmıyordu. Şehrin çevresinde birkaç bölgeye yağdığını biliyor amma merkeze yağmamış olmasından dolayı da epey mahzun oluyorduk. Nihayet bugün öğleden sonra tekrar hava kapandı ve gök gürültüleri, şimşekler eşliğinde bir sağanak başladı... Rabbım âfetsiz olarak toprağı suladı.. Cümle nebat sanki yeniden can buldu.. Her taraf pırıl pırıl oldu, güneş yeniden açtı, hafif bir esinti oldu.. yollar tekrar kurudu. Sanki hiç bir şey olmamış gibi etraf sakin. Şükür Mevlâmıza ki böylesi güzellikleri haz alarak ve şükrederek yaşıyoruz... Kuraklık çeken memleketlere de rahmetini bolca vermesi niyazıyla, tekrar rahmete şükrediyoruz.. Selâmet diliyorum sizlere... Ankara'ya da yağmur yağacak, inşaallah..
Atalar bu yağışa
Rahmet demiş dervişler
Bereketi sağışa.
Anadolu cennettir.
Doğu-batı fark etmez.
Her tür yağış rahmettir.
Seven onu terk etmez.
Muhacir kandı kökten
Kırkikindi büklümü..
Bugün döküldü gökten
Geldi rahmet iklimi..
muhacir bozkurt
Mustafa KÜTÜKCÜ
09.05.2013 - DENİZLİ
Usta kalemi duyarlı yüreği selamlıyorum
Yürek sesin hiç susmasın üstadım
Saygılar.................