Bir hüzzam perdesi çekilir sineme gittiğinden beri Gözünü diker canıma yalnızlık Bir mavi boncuğa heder edilir yüreğim
Anlar halimden diyorum Anlar halimden gözleri yetim kalanlar Ama nafile Kalbimde sana söyleyemediğim nice sözleri saklarken En zor cümlelerimi yazıyorum Yazıyorum göz değmemiş şiirler Öznesi sen Noktası sen Yüklemi ben
Gezdiğimiz yerleri dolaşır gözlerim Müjdeler getiren bir ışık demeti beklerken penceremde Bulutlar geçiyor başımın üstünden Bilsen kaçıncı odanın kapısına dayanıyorum Açıp açmama kaygısıyla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTAYIM BAŞIMI GÖĞSÜNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTAYIM BAŞIMI GÖĞSÜNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bari bırak da unutayım başımı göğsünde..." Sen nefes alışlarım ol... Ve sen yine nefes verişlerim... İnip kalkan göğsünde uyut beni... Uyandır... Senli sabahlara günüm aydın olsun... Gecem aydın...
"Anlar halimden diyorum..." yok yok anlamaz bu kafir... Taptığın ateş söner de , gel sönmeyeni gönlümde desem... Büyücü der bana sihirbaz... Öyle süslü cümleler sıkar beni, seni... Ben en sade en kısa halimde anlatılanım... Gel de , gel de beni oku desem... Yok yok anlamaz bu serkeş beni... Sen anca gazete oku... Süslü şiir oku... Hem süsüm de yok benim, şaşa'ası olan bir ben de...
Tüm varlığım aynasız bir ten, çeyizimde anamdan yadidar bir yazma...
Bilirim yetmez bunlar sana... Şimdi sen bir ölüyü de dirilt dersin bana... Fakat gücüm yetmez inkar edemem... ... Fakat... Diriltilen bir ölü gösterebilirim sana...
Abimm geç oldu :( görmemişim... Ne güzell yazmışsın geç kaldım ben bu şiire...
Yine utandırdın beni abimm :) ben öyle yorumdan pek anlamam beyenim dizelere dökülür bazen de yutkunur geçerim... Dedim ya senin kaleminden çıkan her bir inci, beni şerhe götürüyor... Seviyorum yazdıklarını bir o yana bir bu yana çekiştirmeyi... Bu konuda müsade de aldım senden :) istediğimi söylerim dimii şaka bir yana teşekkür ederim ben de abimm sağol var ol... Sen hep yaz emii... Elem keder deymesin ne yüreğine ne kalemine...
Galiba asıl korku hatırlayış olamamakta… Dudaklardan çıkan her kelime güçsüzlüğe takılınca tomurcuklanarak ateş olup çıkar ay alacası şafaklardan sabaha..
gözlüğünü unutmuştu giderken işte kahverengi kemik çerçeveli, ileri derece miyop ve çakmağını ve kutuda kalan son sigarasını siyah deri kaplı bir tabaka üzeri kendinden desenli... o gün bu gündür ya gözüm telefonda ya kapıda...