(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEMİM KAN DÖKER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEMİM KAN DÖKER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemim kan döker hüzün hecede Ben bu satırları sana yazarken Ruhum esir kalır zifir gecede Ben bu satırları sana yazarken
Yüreğinizdeki güzellikler satırlarınıza aksetmiş. İnci tanesi satırları okuyarak bahtiyâr olduk. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Kaleminiz daim Rabbim yâr ve yardımcınız olsun.
Kaldım tesellisiz yalnız başıma Bulut tutsak oldu akan yaşıma Acılar yüklendi yakut taşıma Ben bu satırları sana yazarken ***Yine mükemmel bir şiir Yakut taşınıza pırlanta gönlünüzü işlemişsiniz büyük bir ustalıkla.Kutlarım sevgili Kardeşim.
Ben bu satırları sana yazarken. Sen herşeyden habersiz,kör gibi bakarken. Uğruna serdim ömrümü,üç kuruşa satarken. İstemiyorum artık sevgini;çek git erkenden.
Tebrikler.Çok duygulu bi şiir.Bu kıtayla da ben devam etmek istedim.Kabul edin lütfen. Sevgi ve saygılarımla.