Kasırga soluyor hava İçim kendine dargın, Lümpen kodesi misâli İfşâ kusar gibi suskunluk hâkim Bildik bir gariplik Tanıdın gibi...
Bugün martılar bile siyah giyimli san/ki Tehirli ilerliyor zaman Terkedilmiş bir kalabalığın azınlık hâli Bir esin değil bu Bilesin İç acısı körebesi Terakki çıkmazı s a y ya da An’larsın belki ? Çözersin diye munzam de/şifreyi Sapı tutar ayakta yeşil çiçeği -bir tek hıyar hariç- Müntehir zehirlenme v/akti yine -şiir- Şimdi yapış kurşuna Akıt eline kalemi Yapıştır silsilesine silleyi Ağlat ahlatı bâdeme Hadi...
Her şey yorgun olur şimdi Her cümle resesif evlat! Üzülürsün eski vizyonlar girerken filme Bilirsin zor olur akşam Satır araları başlığa muhalifse Peşin zimmetli kabûldür Ağaç seninse, senindir elemi de...
Takat ihtiyat ister hayat da/yanak İhtiyaç hiç bitmeyen çile İçinden kırılır en baba dallar Dışına hiç sezdirmese de En muzdarip çığlıktır Y a t ı ş t ı r d ı k l a r ı çürürse!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Terakki Çıkmazı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Terakki Çıkmazı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağolasın usta