(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana gülüm dedim, bizde böyledir Sevgi hem ağlatır hem de söyletir Kendin gelemezsen yaz iki satır Ruhum bedenimden ayrılmadan gel.
Uykularım kaçtı oldum derbeder Ne selamın gelir ne de bir haber Sen de yan dilerim benle beraber Serim bedenimden ayrılmadan gel.
GÜNAYDIN HATİCE HANIM ; HARİKA..ŞARKI YADA TÜRKÜ ÇALIŞMASI YAPANLARA ,HATTA MALZEME KITLIĞI ÇEKENLERE DUYRULUR..ZAHMETSİZCE MAKAMI ORTAYA ÇIKAN DİZELER..BİRAZCIK MÜZİK BİLGİSİ YETER DİYE DÜŞÜNÜYORUM..AHH KEŞKE ÖYLE BİR KABİLLİYETİM OLSAYDI..HAZIR TELİF HAKKINI BİLE ZULA EDERDİM..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ...SELAM VE SAYGIMLA
Sevgililer sevgilisini neden bilmeyiz Tüm çağrılar bir sevgiye mi deriz Yanlış anlama bende aynı dert Dilim başka söyler gönlüm yar peşinden gider.
Ne yapmalı ki bu derde çare Bir olur bir yol yok bu hale Nice yandık köz oldu aşık Bırakmaz bu dert gönlüm karışık.
Kaç kere dedim bırak bunları Sen Rabbine doğru bir yol bulmalı Ölçülü olmak her şeyin başı Nerden bilirsin bu çaba bu aşk Seni adam onu kadın yapmalı.
İçimde koptu büyük fırtına Sığınak aradım yana yana Anladım her şeyde Rabbim adına Yürümek konuşmak yaşamak gerek Müslüman hayatı böyle sürecek.
Denge diyorum ey candan kardeş Değilse sisler içinde kaybolur hak ve batıl İnsanı yücelten ne varsa burda Hepsinin vahyi gönderen Allah'da.
Haydi bir kanat çırp Kıbleye doğru Doğular batılar bütün yönlerde Hak ile olmak asıl temel iş Değil yaptığın ibadet bil ki gösteriş.
Çok uzattı Melik konudan saptı Ne diyordum ben şimdi öz cümle Sevmeli saymalı her şeyi birbir Adaletli olarak hayatı yaşamalı Cennetlik hayat böyle olmalı.