(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tuval şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tuval şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kızarım kendime bu sayfadaki şiiri gözden kaçırdıgım için.şiir mükemmel ve seslendirmede hakeza muhteşem.az biraz kıskandım desem yeridir.kutlarım şairi
İnsanların birbiriyle anlaşması ne güzeldir. Ne güzeldir sanatın güzelliklerinde buluşabilmek. İşte bu sayfa iki güzel insanın buluşmasına kanıttır. Biri ressam, diğeri şair. Sanatınız da sevginiz de ebedi olsun arkadaşlarım. Ruhiye Hanımın heyecanını görür gibiyim, hissediyorum. Her tablosu büyük bir emek ürünü, tıpkı sizin güzel şiirleriniz gibi.
Sevgili Ruhiye ve Rukiye Hanıma başarılar dilerim. Şiiriniz, bir tablo kadar güzeldi hemşehrim.
//Resim göze seslenir.Ruhun penceresi de gözdür.Leonardo Da Vinci.//
//Resim, kelimesiz bir şiirdir. Horatius//
Sanat eseri tablolarını , güzel bir ortamda sergileyecek olan eşiniz Ruhiye Yalgın hanımefendiye başarılar dilerim.Şiirinize beğeni ve takdirlerimi bırakıyorum sayfanıza. Sesiyle,sözüyle,fon müziği ile keyifliydi. Tebriklerim yürekten. Sevgi ve selamlarımla.
O gun gune dusen guzellik, bugun gunume dustu.
Gonulden kutluyorum.
Selam saygi ile..