(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuruluyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuruluyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Offf ki offff biz acıyı bal ederken yaralarımıza yangın sürüp susmayı eyledik. Yine duygu dolu ve içten bir şiir, kalemin hiç susmasın Munzur berraklığında yazsın, tebrikler rindeka Dersim.
Duy sevgili bilesinki bendeki sen huy sevgili Yüreğinde yer yoksa Gönder dışa koy sevgili Özgün kalemden gene kendine has bir şiir okumanın hazzını yaşadım kutluyorum kardeşimi
Avuçlarının değdiği yerden Tamda oradan Vuruluyorum sevgili Tamda or Bu harika dizelerde insanı tam yüreğinde vuruyor munzurun değerli kızı yüreğine sağlık saygılar
dibine bıraktım son kadehimin yolcu ederken gözlerimden öyle bir ah çektin ki öyle bir ta burada sallandı yüreğim ta derinden...tebrikler değerli arkadaşım..
vuruluyor güneş gözlerini kapattığın geceyi gönderiyor yarasına ses istiyor, nefes istiyor boğazına düğümlenmiş yalnızlığa
ulu orta yerde kayıp bir şeyler arıyor bakışlarına sürerek incinmiş yağmuru. sevgili diye ölecek yanlarına gülümsüyor kurşuni tiz şarkılar bilinmeyen anlamlara devriliyor.
istediğin kadar vur dibine bendeki demin entarisini yine de giyecek aşk, acıları çırılçıplak bırakarak..
Yine duygu dolu ve içten bir şiir, kalemin hiç susmasın Munzur berraklığında yazsın, tebrikler rindeka Dersim.