(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yok böyle komedi her taşın altında bunlar..:) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yok böyle komedi her taşın altında bunlar..:) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sağolasınız gönlünüzün güzelliği değerli şair haysah dost teşekkürlerim hayata kattığınız cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
hayata anlam katan sözlerin sahibesi , mana dolu sözcüklerinizi okumak her daim değer katar bana...bu yüzden hep teşekkürlerim size eşsiz güzel yürek... en derin sonsuz saygı ve selamlarımla
gönlünüzün güzelliği sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Dilek Yıldızı dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Tam bir emperyalist sömürgen politikası! Elitler diye tanımladığımız soylu(!) tabaka bilmekten kaynaklı gücü, bilgisizler üstünde böyle dizayn eden sınıf deneyimi, binlerce yıldan beri aynı politikalarla ezilenler üstünde böyle uygulanıyor.
Çok doğru saptamalarınız kanayan yaralara parmak bastı değerliş Sabiha hocam. Selâm sevgi ve saygılarımla.
Facebook sayfmda iziniz ile paylaşmaktan onur duyarım.
sizindir elbette memnuniyetle sağolasınız değerli Şaban hocam teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam..:) .sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevgi dolu cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Ayşe dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Ancak hepimiz biliyoruz ki bu dilekler,bu sesleniş karşılık bulmaz asla.
Yüreğiniz dert görmesin şairim.
Saygı ve sevgiyle...