(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstemezük şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstemezük şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kafamızın atık tası Biz böyle tas istemezük Başımızın s..çık başı Biz böyle baş istemezük
Meclis nerde ağam orda Çengi göbek kıvır burda ‘Yem atın len (!) koyun kurda’ Biz böyle baş istemezük
GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ; GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Biz ne kadar istemezük desek de onlar devletin bütün kademelerini plânlı bir şekilde ele geçirdiler ve dîni kullanarak pek çok inançlı insanı kendilerine biat ettirdiler, halkın o kesimi de bilinçsizce isterük devletlum diyorlar. Kutlarım anlamlı yürek sesinizi. Selam ve saygımla.
erdemin önemini eninde sonunda anlayacak doğru yolu bulacaktır insanoğlu dilerim o günleri görmek nasip olur...:)
sağolasınız değerli şair Çetiner dost teşekkürlerim o güzel gönlünüze düşünlerinizi paylaşma nezaketinize hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız gönlünüzün güzelliği teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Okan dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız gönlünüzün güzelliği değerli Seyfettin hocam teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
insanoğlu er-geç doğru yolu bulacaktır elbet sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Muhacir hocam.:) sevgim saygım selamlarımla..
hep birlikte coşsun kalemlerim amin sağolasınız..:) teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Ülkü hocam.:) sevgim saygım selamlarımla..
süper olan gönlünüz sağolasınız değerli şair mirim dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..