nasırlarını söker gibi zoraki bir uyanış sabaha bol kıvılcımlı bir çay manyetütü sarhoş bir yürüyüş adresi belirsiz parkurda, ayılmaya belki arşı yere indirmiş gibi yağmur da var uzun saçların şimâlinden esen rüzgâr durakları bekleyen insanlar ve tanımadığı kalabalıklara yataklık eden seyrüsefer yol boyu üşümüş bir güzergâh her şey tandırdan yeni çıkmış gibi simsiyah...
sökülürken alnından bandırası dürülürken teheccüd vakti bir şiir daha adına ne zor şey kul olmak! tüm dizeleri kurşunî boyayıp renkli sonelerle asacaksın soluk boruna martılar ciyak ciyak su döverken havanda söndüreceksin günü son cigaranın da iğfaline şahitlik den günlükte etekleri kurmuş şadırvan gibi bir uyku sonra işte bahar! kıvrıl yanına!..
parçalamış bölmüş seni lügat tanrıçası şimdi yeni dillere bürünmek abesle iştigâl faydasız tutkallı centilmenlik çabaları ellerin bıçak kesiği mevsim bahar ne ganîmette saltanat var ne cehennemde düğün sen öğrettin bunları bana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Paydasız İhbar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Paydasız İhbar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.