Yeni yeni adlar takma peşinde kimileri Dertleri ne benimle, bilmem...
Komünist diyor kimi Kimi dindar kimi çağdaş Sonra iki milliyetçilik arasında Gidip gidip geliyorlar da Kestiremiyorlar bir türlü Milliyetçiliğimin rengini Sancılanıyorlar...
Bilmiyorlar tabii Gözlerimi cumhuriyetin lideriyle açtığımı Dine sarıldığımı sonra Merak ederken bir ölünün ardından Toprak altına girmenin Ne demek olduğunu...
Ve gün geliyor Unutuyorum soyumu sopumu Başka bir soya tapıyorum Çünkü daha öğrenememişimdir Başka soyların da Soyum gibi Ellerinin kan kokabileceğini...
Irkçılığı öğreniyorum sonra, ideolojiyi Bu ikisinin Ne lanet şey olduğunu! Vuruluyorum Dağılıyorum Ve toplarken parçalarımı yerden Farkına varamıyorum Öldüğümün...
Ne oldu baylar bayanlar! Niye sustunuz? Niye çakılıp kaldınız olduğunuz yerde? Hiç mi ölü görmediniz! Sanmam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtirafname şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtirafname şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne oldu baylar bayanlar! Niye sustunuz? Niye çakılıp kaldınız olduğunuz yerde? Hiç mi ölü görmediniz! Sanmam... Harikasın arkadaşım.Gönlünde esen fırtınayı ne güzel dile getirmişsin. Çok beğendim.Kalemin var olsun.Sevgiler.
Niye sustunuz?
Niye çakılıp kaldınız olduğunuz yerde?
Hiç mi ölü görmediniz!
Sanmam...
Harikasın arkadaşım.Gönlünde esen fırtınayı ne güzel dile getirmişsin.
Çok beğendim.Kalemin var olsun.Sevgiler.