Okuduğunuz şiir 28.3.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Tayfun54
Şimdi bir masal gibi
Yarım kalmış her şeyin yarası derin olur, şimdi rüzgâr okşasın yüzümün sızlayan çiziklerini, ve sisleri boyasın bu kentin, bembeyaz saçlarımın zafiyetini. Gecikmiş bir mektup olsun zaman, ve açtığı yaraları sarsın sayfalar dolusu.
Geç de olsa farkettiğim bir acısın hayat, paslı musluklarından kana kana keder içtiğim. Gençliğim bir kayboluş hikâyesi, yabancı bir ülkenin ışıklarında avunarak! Uzun yıllar oldu uykumun ortasında bir melek öpmeyeli, ve solumayalı ellerinden menevişleri.
Nasıl kokardı şefkat? -"üşütürsün hırkanı giy, koşma terlersin" hangi merhametin sesini giyinirdi bir akşam serinliği. Ve hangi sevgi kutsi olabilirdi, anne telaffuzundan.
Bilirsin, ne mavi bir bisikletim, ne uçurtmam ve bilyelerim oldu gökkuşağından, ne de bir sevenim oldu bağrından. İşte bu yüzden senden başka hiçbir kadını sevemedim, ve ben sana doyasıya teşekkür edemedim nenem.
Sakallarımdan bir yol uzatıyorum ayaklarının altındaki cennete, yarım kalmış masalımızı tamamlamak için. Deme şimdi, -"ölmek için çok erken" Ömrüm sensizliğin tam çağında, asıl yaşamak dediğin cok geçken...
Güne layık gören, okuyan ve yorumlarıyla yanlız bırakmayan dostlara teşekkürler..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdi bir masal gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdi bir masal gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl kokardı şefkat? -"üşütürsün hırkanı giy, koşma terlersin" hangi merhametin sesini giyinirdi bir akşam serinliği. Ve hangi sevgi kutsi olabilirdi, anne telaffuzundan.
Hayatı güzel sorgulamak felsefeden çok söz sanatıdır bana göre...Sonu baktın boş, söylenişi kandırır insanı....Şiirinizde güzel sorgulamışsınız ...tebrikler.
Yürek den gelen sevgiler yürek bulur semalarda, kalemin daim olsun dostum bu sayfalarda. İşte bu hayat bu kadar kısa ya.... Saygılarımız sonsuz olsun tüm atalarımıza. Herkeslere saygılarımla...
Salih Aydemir'in bir şiirini paylaşmak isterim bu güzel dizelerin altında. küçük ayrıntılar masalında gerçeğin düştüğü bir kaldırım bu kaldırımda onlarca yüz yüzlerce ses var her el kendi parmaklarını sıkar her adım kendi yolunu tüketir karanlığında
küçük ayrıntılar masalında sözün düştüğü bir yüz bu yüzde onlarca toz binlerce kir var her göz kendi sinirlerini tutar her yaş içini eritir uykularında
küçük ayrıntılar masalında aklın düştüğü bir gerçek bu gerçekte sözlerce gölge sözcüklerle hayal var her ışık kendi gölgesini tutar her kan damarını eskitir akışında
küçük ayrıntılar masalında dudakların üşüdüğü bir sıcaklık bu sıcaklıkta tonlarca kar dağlarla bakış var her taş kendi kumunu sıkar her su toprağını değiştirir renginde
küçük ayrıntılar masalında bedenlerin ıslandığı bir mevsim bu mevsimde kilometrelerce kumaş iplerle desen var her ahşap kendi kurdunu yapar her moloz çöplüğünü çoğaltır ağırlığınca
küçük ayrıntılar masalında insanların sustuğu bir ev bu evlerde odalarca masalar kapılarla boşluk var her zil kendi sesini vurur her anahtar kilidini yoklar açarlığınca
küçük ayrıntılar masalında uykulara dalarım kaldığım yerden susarım
felsefenin taşı şiirin suyu olur, güne hazırlanırım.
hep masal dinlesek ve büyüdük diye değişmese sonları..
hani çok içten deriz ya budur anlatmak istediğimiz.kalpten kalbe köprü kurulmuş. zerremize varıncaya değin hissetmişiz. saol şair saol şiir..
harika ötesi bir şiirdi ve bir annenin yerini özlemini teşekkürü gecikse de bir nineye bilmeyen merhametsiz yürekler ne çok servet kaybederler ve düşselerde bir bir alınlar secdeye bunu varlıklarında anlayamayanlar yokluklarında anlarlar yahut bir gün kızdıkları annelerine de anne olunca anlarlar elbet... kelamına sağlık üstadım, mükemmel ötesi bir şiir içtim. harikaydı anlatım biçimin.
üşüdüm, dağıldım ve savruldum adeta.. kaleminizi ilk kez okuyorum tayfun bey. gerek şiir ve gerekse yorumdaki mütevazilik, olması gereken vurgular çok güzeldi..
seçkiye teşekkürler, sizi de içtenlikle kutlarım.. sevgi ve saygımla..
Nasıl kokardı şefkat? -"üşütürsün hırkanı giy, koşma terlersin" hangi merhametin sesini giyinirdi bir akşam serinliği. Ve hangi sevgi kutsi olabilirdi, anne telaffuzundan.
Bilirsin, ne mavi bir bisikletim, ne uçurtmam ve bilyelerim oldu gökkuşağından, ne de bir sevenim oldu bağrından. İşte bu yüzden senden başka hiçbir kadını sevemedim, ve ben sana doyasıya teşekkür edemedim nenem.
Sakallarımdan bir yol uzatıyorum ayaklarının altındaki cennete, yarım kalmış masalımızı tamamlamak için. Deme şimdi, -"ölmek için çok erken" Ömrüm sensizliğin tam çağında, asıl yaşamak dediğin cok geçken...
offffffff demek günah diyorlar ya ben ne yapayım şimdi of çekmeyeyim de kederden mısraların içeriğindeki hicrandan anlatılmak istenen geçmişteki çocukluktan, sonrasından ya usta sizin her sene yaralarınız debreşiyor böyle veda gibi mısralar akıyor kaleminizden yüreğinizdeki birikmişliklerin anlatımında niye bize bunu yapıyorsunuz niye hüzünlere salıyorsunuz zaten veda şarkısının müziğinle vurulduk Nenenize Allah rahmet eylesin o hissediyor ,biliyordur yeteri kadar vefalı olup teşekkürünüzün büyüklüğünü yinede sizi üzgün görmek istemez sizşarkıdaki gibi ELBET BİR GÜN BULUŞACAĞIZ BU BÖYLE YARIM KALMIYACAK diyebilirsiniz de Neneniz -"ölmek için çok erken" sen sağlıklı uzun yıllar yaşa uşağım diyordur
Sakallarımdan bir yol uzatıyorum ayaklarının altındaki cennete, yarım kalmış masalımızı tamamlamak için. Deme şimdi, -"ölmek için çok erken" Ömrüm sensizliğin tam çağında, asıl yaşamak dediğin cok geçken... _____
Muhteşemmm BayıLdımm Yüreğine KaLemine SağLık Tayfun54 ;)
Kavrulan yüreğin hüzün dolu seslenişi.mükemmel dizeler. Candan tebrik ediyorum yüreğinize,kaleminize sağlık değerli kalem. Paylaşım için teşekkürler.sevgiyle kalın.selam saygımla Tayfun bey...
hocam ben bu şiiri çok beğendim.kendinizi içsel sesinizi ne kadar içten anlatmışsınız.kalemin daim olsun hocammm.sen hep yaz ve oku...yüreğine selam olsun