(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dönmeyecek… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dönmeyecek… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1974 te yazılmış bir şiirden, şu an bize ulaşan acıtan duygular var. Bunca yıl sonra bize ulaşan acı ve özlem, kimbilir sizi nasıl yakmıştır sevgili dost... Kurgu ise tebrikler... Yüreğiniz dert görmesin. Saygı ve sevgilerimle güzel dost...
"Rüyalarında bile yok artık"diyen dizelerinizle,"Seni görmem imkansız,rüyalarım olmasa"adlı dizeler geldi,o şarkının nağmelerinden...Ne sığınıştır o rüyalara,ne çaresizliktir o rüyaların engel tanımayan özgürlüklerine...Ne sevdadır o,rüyalarda buluşmak...Bunları yaşayan biri olarak,savruldum be ,geçmişin yaşanmışlıklarından,rüyanın o esrarlı avutuculuğuna...Üstad,Atilla İlhan 'da"ayrılık sevdaya dahil,çünkü sevenler hala sevgili"diyerek su serpiyor ayrılığın acısıyla yanıp,kavrulan yüreklerimize..Ne yaman şey şu sevda...Dönmeyeceğini,rüyalarımıza bile giremeyecek kadar uzaklaştığını bile bile haz alıyoruz hala...Ama rüyaların o umman gibi dünyasından,birgün çıkıp da geliverir belki o sevgili de,bizler de bir an olsa da görüveririz sevgilinin mah cemalini...Sanırım,tek teselli kaynağımız, rüyalarımızın, kimsenin karışamayacak kadar özgür ve yürekte sevgiliyi hissedişimiz kadar,şansımız olduğu...tebrikler şaire,beni savurduğunuz için acılarıma ve hasretlerime...
Güzel kurgulanmış,
Akıcı üslup,duru Türkçe,
yıllar geçse de tadı üzerinde..
tebrik,takdir ve selamlarımla efendim...