(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhaba Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merhaba Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dünyada en bilge insan kendini biilenmiş kendini bulduğuna göre merhaba hayat demekte o hayatı güzel yaşamayı haketmekte artık uzak ihtimalden çok uzak demektir hayırlı olsun
Yüreğine Emeğine Sağlık TEBRİKLER
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle ALLAH C.C EMANET OL
Hayata merhaban daim olsun güzel arkadaşım mutlu ol ve yaşa hakedensin. tebrikler sayfandan güzel şiirler okumak beni mutlu etti. ceylan bakışlım, ay yüzlüm.
ESILA-62 tarafından 3/27/2013 2:09:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Toplayıp darmadağın yüreği Hayata gülmeliyim Merhaba gün ışığı Merhaba hayat
UMUTLAR TÜKENİRSE İNSAN TÜKENİR CAN ARKADAŞIM NE GÜZEL OLUMSUZLUKLARA İNAT MERHABA HAYAT DİYEBİLMEK. UMUTLARIN TÜKENMESİN KALEMİN KAVİ İLHAMIN BİTİMSİZ OLSUN SEVGİMLE.
Hamımefendi nekadar kızarsak kızalım ne kadar bunalırsak bulanalım bir nefes aldıpımızda görüyoruzki hayat güzel.Yaşamak güzel. Tebrik eder saygılar sunarım.
Herşeye rağmen kalıp sevmeliyiz. Bu insanın "dinamik olma" yapısının kaçınılmaz bir gereğiidr. O eylemin içinde cesaretimizin, zaman geçişlerinin denetimi, insan yaşam serrüveninin düzenli ve anlamlı seyretmesinin gereyi de söz konusudur. Bunu sağlayacak olan da insan direnci ve dinamizmidir. İnsan başlangıçta bunların hepsine sahip olarak yaratıldı. Ama onu düzgün eğitmek ve şekillendirmek durumunda olanlar, bireysel çıkarları gereği insana kolay hükmedebilmek, onların üzerinde kendilerine özge eğemenlikler kurabilmek için, bu harika varlığı çarpık şekillendirdiler. Ona olması gereken, güzel oluşuım ve tabiatının yerine, hoyrat ve nobran bir tabiat eklediler.
Bu yüzdendir insanların bu gün sefil, çahil, pecmurde ve pespaye yaşamalarının nedeni. Bunu yenmeliydi insan, mutluluğun, özgürlük ve güzel yaşamların ancak böyle elde edilebileceğini bilmeliydiler değerli şairim.
Yine çok güzel işlemişsiniz, insanın yaşam serüvenini bu şiirinizde de. Özümseyerek, beyeni ile okudum, sonsuz tebrik ve taktirlerimle, esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlayıp kutluyorum değerli şair Gülşen kardeşimi. Kemal Poat
kempol tarafından 3/26/2013 9:43:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
duyguların bu kadar derin, bu kadar yoğun yaşandığı yüreği, bu şiirin,sahibi gözlerinden öperim. Hep, hep, hep sevgiyle yaşa derim. hüzün dolmasın gönlüne bacım sevgimle
Sancılı bekleyişi eritip Merhaba gün ışığı Merhaba hayat merhaba özgür gelecek demek lazım bu cılara rahmen tebrik ederim şiirlerinde her zaman büyük keyif alıyorum dost yüreğine sağlık hoşça kal
Yüreğine Emeğine Sağlık
TEBRİKLER
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle
ALLAH C.C EMANET OL